HAN SOVER JU ALDRIG?!
Börjar bli fullkomligt desperat. Har en bebis på tre månader som inte sover mer än tio minuter åt gången, med undantag för max en halvtimme i bilen och liknande. Men han är så lättväckt. Har en bedside crib men han måste ligga klistrad mot mig för att somna, sen räcker det att jag typ andas fel och så är han igång. Rycker till, börjar fäkta med armar och ben, stånka och till slut gråta om jag inte lyckas vyssja honom till sömns igen. Och innan han kommit till ro har han ofta hunnit "klösa" med sina små händer att jag är helt öm. När han väl somnar är det alltid på något sätt som gör att jag måste ligga halvt utanför sängen eller liknande, så det lilla jag får sova är bara smärtsamt för kroppen. Jag är helt slut. Vill inte skada honom men jag håller på att bli helt knäpp. Skulle aldrig göra det men vill skicka ut ungen genom fönstret när han för tjugonde gången samma natt vaknar och börjar ha sig. Vad fasen ska jag göra?? BVC avfärdar det bara som en fas, att barn drömmer mycket periodvis.