Inlägg från: Anonym (Anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna)

Kejsarsnitt imorgon

Lyssna på din man!

Jag fattar att du är nervös. Det är helt naturligt att vara. Men du skulle behövt säga det till någon,  någon som du kan prata med och ha som bollplank. 

Sedan kan jag ju också såga att man oroar sig lite för mycket för förlossningen. Den absoluta merparten går det bra för, man läser sällan om dem som haft bra förlossningar för folk älskar att vältra sig i olyckor. När jag var gravid första gången vet jag inte hur många som berättade om folk som spytt nio månader i raden osv. Jag har kräkfobi... Enda gången jag faktiskt kräktes var när jag åkte på magsjuka. 🙈 

Så fokusera på det din man säger! Sedan kommer du inse att efter barnet är fött finns det helt andra både relevanta och orelevanta saker att oroa sig för när det gäller barnet... 😄 

Men du, snart är bebis här och det kommer gå jättebra! Jag firade min lilla "bebis" nu på morgonen. "Bebisen" fyllde 16 år 😱 och jag kan inte fatta hur det gått så fort! 

Oroa dig mindre, lev i nuet! ...och njut av att veta var bebisen befinner sig just nu, om ett år kommer du jaga en smitande liten söt ligister. 🤣

Svar på tråden Kejsarsnitt imorgon