• Anonym (Anonym)

Tips tack

Hej! Jag träffar en man som har lite trång förhud, jag är inte så sexuellt erfaren men jag skulle gärna vilja ha tips på hur jag kan göra det skönt för honom

• Svar på tråden Tips tack
  • Anonym (Det finns åtgärder för detta)

Mitt heta tips är att han går till läkaren och fixar det.

Jag har en vän som levde 40 år av sitt liv med smärtsam förhud helt i onödan.
    En partiell omskärelse bara (de tar bort en liten "ring" överst så det trånga försvinner) så var han som ny och livet lekte.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Det finns åtgärder för detta) skrev 2025-05-21 18:59:47 följande:

Mitt heta tips är att han går till läkaren och fixar det.

Jag har en vän som levde 40 år av sitt liv med smärtsam förhud helt i onödan.
    En partiell omskärelse bara (de tar bort en liten "ring" överst så det trånga försvinner) så var han som ny och livet lekte.

Ok, hjälper det inte att använda saliv eller glidmedel ? Jag tror inte att han vill gå till läkaren och göra en operation 
  • Anonym (Anonym)
    KimLinnefeldt skrev 2025-05-22 14:27:58 följande:

Hur påverkar det honom? Och dig?

Det gör lite ont för honom när han drar ner förhuden
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-05-22 14:53:30 följande:
    Det gör lite ont för honom när han drar ner förhuden
    Har ni haft samlag ännu? Har han haft tidigare?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Undrar) skrev 2025-05-22 15:13:46 följande:
    Har ni haft samlag ännu? Har han haft tidigare?
    Vi har haft lite oralsex och smeksex men vi har inte haft penetrerande sex än. Ja han har haft sex med flera tjejer tidigare .
  • Anonym (Trång?)

Vad menar du med lite trång förhud. Kan han inte blotta ollonet alls när han har stånd. Har själv trång hud men kan blotta ollonet. Lite glidmedel kan hjälpa

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Trång?) skrev 2025-05-22 17:14:04 följande:

Vad menar du med lite trång förhud. Kan han inte blotta ollonet alls när han har stånd. Har själv trång hud men kan blotta ollonet. Lite glidmedel kan hjälpa

Jo han kan dra ner förhuden lite över ollonet när han stånd . Ok 
  • Anonym (Trång?)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-05-22 17:37:47 följande:
    Jo han kan dra ner förhuden lite över ollonet när han stånd . Ok 
    Då är det nog inget problem att genomföra ett samlag. Är du själv trång så prova med rikligt med glidmedel först
  • Balkongsong89

Jag skulle absolut gå till läkare för att hantera det där och åtgärda problemet. 
    Tills vidare så är det ju mkt glidmedel och saliv som hjälper samt att du är väldigt våt. Sen är väl oralsex ett bra sätt att njuta utan att påfresta förhuden men blir väl tråkigt långsiktigt kanske. 

• Anonym (Det finns åtgärder för detta)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-05-21 19:15:33 följande:
    Ok, hjälper det inte att använda saliv eller glidmedel ? Jag tror inte att han vill gå till läkaren och göra en operation 
    Om man faktiskt har ont varje gång man ska sköta sin intimhygien är det väl rätt dumt att inte fixa det när det går?
  • Anonym (Anonym)
    Balkongsong89 skrev 2025-05-22 18:33:31 följande:

Jag skulle absolut gå till läkare för att hantera det där och åtgärda problemet. 
    Tills vidare så är det ju mkt glidmedel och saliv som hjälper samt att du är väldigt våt. Sen är väl oralsex ett bra sätt att njuta utan att påfresta förhuden men blir väl tråkigt långsiktigt kanske. 

Ok . Ja han gör mig väldigt våt så det är inget problem iaf 😉.  Dessvärre så är inte han så förtjust i att få avsugning men han tycker om att gå ner på mig. 
  • Anonym (Anonym)
    Balkongsong89 skrev 2025-05-22 18:33:31 följande:

Jag vet inte om trång förhud kan ha med åldern att göra? Han är 25 iaf, och jag vet att han har haft sex med flera andra tjejer innan mig .
  • Anonym (Bert Närt)

Hade en klasskompis på högstadiet som hade trång förhud och gick till doktorn och fick det fixat. Det är nog bara genans och blygsel som hindrar TS kille.

Svar på tråden Tips tack