• mamyleine

Vilket pojk-band var /är bäst?

Alla har väl någon gång gillat pojkband?

Tog med några stycken då jag inte mindes alla.

Vilket tyckte du var bäst?

Min favorit när jag gick i 7:an var hanson. I 2an på gymnasiet var jag på Westlife i globen. De var hennes idoler och jag åkte gärna med kändis kåt som man var .
  • Svar på tråden Vilket pojk-band var /är bäst?
  • Dino78

Boyzone är de enda jag verkligen gillar låtarna av. Som vuxen. NKOTB hade jag en skiva av som barn men hörde dom nyligen och då var det ju mest skrattretande
    Ronan Keating kan iaf sjunga.

• annca

Jag är lite för gammal för pojkbanden, men TakeThat är nog det enda av dass jag kan med att rösta på!

• Alileo

Men herregud...new kids On the Block var väl ändå störst och bäst på den tiden det var som mest hysteriskt. En tid man aldrig glömmer vill jag lova.

• Setta
    Ja gillade Take That... de var heta på min tid.. o BSB oxå...
    // Jessie, the mom
  • Hadjelina

Hade jättesvårt att välja mellan Boyzone och Take That, men det fick bli de senare. Jag gillade TT först, från dem yngre tonåren, och Boyzone först senare. Boyzones låtar har jag kunnat lyssna på i timtal förut utan att lessna. Men det är TT som ger mig mest nostalgi. Ska dessutom se dem live i maj :) Fick ju aldrig se dem som tonåring...

• mamyleine

Nephele - Kommer R W vara med då också? , hörde att dom andra bandmedlemmarna tjatat på honom.

• moltaz

Ohhh! Jag bara älskade NKOTB! Var helt besatt! Det är ganska skojigt att lyssna på skivorna nu och inse att de inte ens kunde sjunga!

Svar på tråden Vilket pojk-band var /är bäst?