• mamyleine

Vilket pojk-band var /är bäst?

Alla har väl någon gång gillat pojkband?

Tog med några stycken då jag inte mindes alla.

Vilket tyckte du var bäst?

Min favorit när jag gick i 7:an var hanson. I 2an på gymnasiet var jag på Westlife i globen. De var hennes idoler och jag åkte gärna med kändis kåt som man var .
  • Svar på tråden Vilket pojk-band var /är bäst?
  • Hadjelina

mamyleine
    Ingen aning. Jag vet att de har tjatat på honom, och att de har en extra mick i beredskap om han skulle komma förbi. Men han har ju sin egen turne samtidigt som flera av spelningarna. Skulle inte förvåna mig om han dyker upp på någon, men det lär inte bli på den jag ska på... Men det får jag stå ut med, har sett honom ett par gånger redan ändå, och förhoppningsvis blir det fler längre fram. Tyvärr kommer jag missa honom den här gången :(

• cilis

Det bästa pojkbandet är självklart "the Jackson 5"!!

Jag tycker det är omöjligt att sitta still när jag hör ABC och alla dem andra låtarna!!

• Gunilla75

Var tvungen att rösta på NKOTB, efter som de var stora idoler till mig när jag var tonåring. Såg dem i Köpenhamn 1991. Min favorit var Jonathan Knight.

BSB tycker jag om, brukar jag lyssna på dem lite då och då.

• Alvi

Whohoo, här kommer dagens pinsamhet!

När jag var typ SJUTTON stod jag och hängde utan för nåt hotell (minns inte ens vilket) och väntade på HAAANSOOON...!!!

Och jag RÖRDE DERAS BIL...!!

Och jag FOTADE dem..!!

Nån som vill röra mig?

(Osså har jag sett BSB på en Söndagsöppet-inspelning. Och Hanson oxå ju... )

Jag är en glad sork som njuter av livet...!
  • Alvi

Äh vafan, jag ändrar mig nog...
    Måvara att jag var som mest fan-ig när jag gillade Hanson, men såhär i efterhand är nog TT det bästa bandet.... Nu när jag faktiskt kan se tillbaka på alla band jag nånsin har gillat...

Visserligen lyssnar jag på såväl Hanson (Heidsan, är det du som har min MoN-CD??), Westlife som TT, och BSB slinker ju med... men TT är nog mest mainstream känns det som... BSB är mest tydligt "pojkband"...

Sådärja, en pojkbandsanalys av lilla mig såhär på morgonkvisten!

• Sallisen

Har aldrig gillat pojkband så jättemycket, men svarar Westlife för dem har jag sett live på "Sen kväll med Luuk". :)

• Alvi

Nej, nu blir jag alldeles sentimental...! *går och letar upp min Moffats-singel*

• Kakan83

Röstade på BSB. Hade lite svårt att bestämma mig för Westlife var även otroligt stora när jag lyssnade på den sortens musik.

• Alileo

Gissa vem som fått krama Joe (från new kids onthe block) hehehe.

Jag var en riktig autografjägare under min vilda tonårstid. Skolan existerade ej, utan det var jagande av popidoler hela tiden. utanför hotell, konsertarenor, arlanda, bromma flygplats, man sov över vid globens biljettkassalucka för att försäkra sig om att man fick 1.a parkett på ALLA konsterter.

man hade ca 4 fotoalbum fullproppat med idolkort man tagit alla de ggr man träffade dom. Hade man tur så kund eman träffa sina idoler ca 5 ggr per dag.

jag blev genast "företagsam"...sparade mina finastye o viktigaste autografer och sålde sedan de andra. För Take That´s 5 autografer fick jag ex. 5000 kr för. MYCKET pengar på den tiden då man bara levde på studiebidrag hihi.

Någon annan härinne som var lika hängiven och "levde för sina idoler"??.-D

Kram jenny

Svar på tråden Vilket pojk-band var /är bäst?