Inlägg från: Anonym (Molle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Molle)

Kommer aldrig lyckas skaffa mig en familj

Tror du ser problem där du inte borde se problem.
    Så, ändra inställningen du har till saker och ting så ska du se att det ordnar sig.

• Anonym (Molle)
    Anonym (Mr) skrev 2025-05-22 22:30:10 följande:

Vänligen utveckla?

Tror du ser problem där du inte borde se problem" ? Förstår inte alls vad du menar här... (Molly?)

Vänligen utveckla?

Tror du ser problem där du inte borde se problem" ? Förstår inte alls vad du menar här... (Molly?)

Molly?
    Skaffa familj löser inte ett skit. Du behöver fatta det. Haka inte upp dig på det som ditt egentliga problem.
  • Anonym (Molle)
    Anonym (Molle) skrev 2025-05-23 00:57:08 följande:

Vänligen utveckla?

Molly?
    Skaffa familj löser inte ett skit. Du behöver fatta det. Haka inte upp dig på det som ditt egentliga problem.
    Molly? Vad menar du?
    Du skulle kunna hänga upp dig på att skaffa en Volvo 240 som lösningen på alla dina bekymmer.
    samma idé egentligen. Samma typ av icke-lösning på dina mentala problem.
  • Anonym (Molle)
    Anonym (Mr) skrev 2025-05-23 16:07:52 följande:
    Detta är ju bara rent av rakt igenom elakhet. Finns ju ingen som helst värde i det du skriver. Du visar snarare på hur jäkla naiv du är. Istället för att bete dig elakt så kanske du borde vara glad för ditt egna liv då du uppenbarligen känner dig så tillsfred med det att du har råd att försöka förminska, baktala och bete dig elakt mot andra. 
    Det är ju sant. Du tycker det är elakt. Tror att varje ögonöppnare någon försöker ge dig uppfattas som elakheter.

Avsaknad av familj är inte ditt problem. Avsaknad av familj är ett symptom på ditt egentliga problem.
  • Anonym (Molle)
    Anonym (Mr) skrev 2025-05-23 21:17:13 följande:
    Skulle du säga så till ett barn som har blivit såld, kidnappad, kidnappad igen och sedan såld och utsatt för sexuella handlingar som barn och även misshandlad dagligen? Menar du verkligen på att du innehar det riktiga "ögon öppnar"- svaret? Eller är du enbart en bestämd hycklare ? 
    Vill du att jag säger att "skaffa en familj så försvinner dina problem" i stället?

Du har inte startat den här tråden för att du vill ha hjälp med något. Du har startat den här tråden för att du är arg. "Skaffa familj" är bara en ursäkt för att du ska kunna visa ilska åt människor, då känns det bra en liten stund.

Ta itu med skiten i stället. Du irriterar mig.
  • Anonym (Molle)
    Anonym (Yepp) skrev 2025-05-23 21:54:09 följande:
    Ööhh, hurdå?
    Ingen att bry sig om. Det är bara ett av ts alternativa alias. Ganska störigt. 
  • Anonym (Molle)
    Anonym (Mm) skrev 2025-05-23 22:21:21 följande:
    För att det finns ett gäng kvinnor här som har satt i system att oavsett vad en man skriver om på familjeliv nättrolla honom o sätta i system att stämpla allt som kvinnoförakt. De har en agenda att bara ställa till det och trycka ner män. Familjelivs nättroll med andra ord. 
    Jag tror inte att ts är kvinnoföraktande. Gå och lägg dig.
Svar på tråden Kommer aldrig lyckas skaffa mig en familj