• Anonym (Ok)

Min fru gillade inte min present...

Tecum skrev 2025-05-25 19:30:55 följande:
    Okej, då vet vi det. Ingen mening att göra något extra för en kvinna för det duger vi inte till.
    Men gnäll då inte för att vi kommer med trista presenter...
    Varför svara så barnsligt och dra alla kvinnor över en kam?

Man får lov att vara besviken över en present. Om man tar så illa vid sig som du och TS verkar göra så lev ensamma. 
  • Anonym (Ok)
    Anonym (Lelle) skrev 2025-05-25 21:29:25 följande:

Jag tycker det låter som att TS kvinna manövrerar ut honom. Behandlar honom halvdåligt med flit för att hålla honom på plats. Det brukar vara taskiga kommentarer då och halvhjärtade ursäkter efter.

Om man inte har bättre självkontroll som vuxen än att man måste kommentera en present så negativt, så har man problem.

Skickligt att kunna utläsa det efter en händelse som TS skriver om. Du borde bli familjeterapeut. Ett möte sedan har du bilden klar. 
  • Anonym (Ok)
    Tecum skrev 2025-05-25 22:12:21 följande:
    Man får vara besviken över en present. Men att visa det så tydligt på den typen av present, alltså tillverkad av givaren med kärlek, är inte särskilt lyckat. 

Tydligen tycker många kvinnor att TS´ fru agerade korrekt, vilket förvånar mig. Och då är det inte läge att klaga över män som inte bryr sig om uppvaktning, som TS i tråden om morsdagspresent.
    Är det samma kvinnor som svarat i båda trådarna?
  • Anonym (Ok)

Tråkigt att du snackar skit om din fru här på FL. Tänk om hon läser det, du är ju inte anonym, och skriver även om annat som berör henne och som hon antagligen också läser. 

Svar på tråden Min fru gillade inte min present...