Inlägg från: Anonym (Lelle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lelle)

Min fru gillade inte min present...

Jag tycker det låter som att TS kvinna manövrerar ut honom. Behandlar honom halvdåligt med flit för att hålla honom på plats. Det brukar vara taskiga kommentarer då och halvhjärtade ursäkter efter.

Om man inte har bättre självkontroll som vuxen än att man måste kommentera en present så negativt, så har man problem.

• Anonym (Lelle)
    Anonym (Ok) skrev 2025-05-25 21:35:45 följande:
    Skickligt att kunna utläsa det efter en händelse som TS skriver om. Du borde bli familjeterapeut. Ett möte sedan har du bilden klar. 

TS tjej är ju taskig med flit. Hon vill uppenbarligen låta nedlåtande. Varför gör man så? 

Om TS tyckte presenten var bra och att han även kollat med bekanta som gillade den, så kan det inte varit så jävla illa att man måste kommentera på detta direkta sätt.

TS tjej kan öven ha någon diagnos där hon inte förstår det sociala spelet och bara säger saker rakt ut. 

• Anonym (Lelle)
    Anonym (Ok) skrev 2025-05-26 08:19:26 följande:

Tråkigt att du snackar skit om din fru här på FL. Tänk om hon läser det, du är ju inte anonym, och skriver även om annat som berör henne och som hon antagligen också läser. 

Det är väl bra om TS tjej läser hur jon beter sig?
    Anonym (V) skrev 2025-05-25 22:53:28 följande:
    Det baserar du på några få rader.
    Ja, antingen är TS tjej elak med flit, annars är hon gränslös och förstår inte det sociala spelet. Något av det är det ju?
Svar på tråden Min fru gillade inte min present...