• Anonym (Anonym)

😛😛😛

Hur vanligt är det med män som gillar att slicka fitta ? En man som jag har en sexuell relation med går igång på att gå ner på mig och fingra mig och han är väldigt bra på det. Tyvärr så är han inte så förtjust i att få avsugning av någon anledning vilket jag respekterar men jag tycker det är lite synd för jag blir extra kåt av att suga . Jag får lite dåligt samvete att han går ner på mig om inte jag går ner på honom också. Vad kan jag ge honom istället för avsugning ? Jag vill ju att han också ska njuta och ha det skönt

• Svar på tråden 😛😛😛
  • Anonym (Man)

Jag älskar att slicka och att göra det skönt för min sambo. Tyvärr gillar hon det inte så det blir inte så ofta. 

• Anonym (C)

Min man älskar att slicka mig. Han blir väldigt upphetsad av det, inte minst när jag kommer hårt. Han är guld. Har varit med män som inte vill slicka och det är ju bland det skönaste jag vet. 

• Smedkocken

Enligt mig är ge och få oralsex bland det bästa som finns, skulle nog säga att ge är snäppet bättre ..blir extremt kåt av att ge kvinnan orgasm med hjälp av tunga och läppar!

• Anonym (Man)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-05-24 13:58:53 följande:
    😛😛😛

Hur vanligt är det med män som gillar att slicka fitta ? En man som jag har en sexuell relation med går igång på att gå ner på mig och fingra mig och han är väldigt bra på det. Tyvärr så är han inte så förtjust i att få avsugning av någon anledning vilket jag respekterar men jag tycker det är lite synd för jag blir extra kåt av att suga . Jag får lite dåligt samvete att han går ner på mig om inte jag går ner på honom också. Vad kan jag ge honom istället för avsugning ? Jag vill ju att han också ska njuta och ha det skönt

Glömde skria; du behöver nog inte känna att du måste ge honom något tillbaka. Testa att låta honom slicka länge, kanske tills du kommer, och sedan tacka honom genom en kyss men typ inget mera. Så han får ge dig njutning men att han inte får något tillbaka. Om han inte "kräver" något tillbaka har du en riktig fittslickare som njutet av det. 😅
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Man) skrev 2025-05-24 16:30:09 följande:
    Glömde skria; du behöver nog inte känna att du måste ge honom något tillbaka. Testa att låta honom slicka länge, kanske tills du kommer, och sedan tacka honom genom en kyss men typ inget mera. Så han får ge dig njutning men att han inte får något tillbaka. Om han inte "kräver" något tillbaka har du en riktig fittslickare som njutet av det. 😅
    Ok
  • Anonym (m)

Du får väl fråga honom vad han skulle vilja ha, men verkar han inte njuta och vara nöjd?

Men du får gärna klargöra om ni gör något annat än detta, eller består ett sexliv enbart av att han ger dig oralt?

• Anonym (Anonym)
    Anonym (m) skrev 2025-05-24 17:45:39 följande:

Du får väl fråga honom vad han skulle vilja ha, men verkar han inte njuta och vara nöjd?

Men du får gärna klargöra om ni gör något annat än detta, eller består ett sexliv enbart av att han ger dig oralt?

Ja han verkar njuta och vara nöjd. Vi har bara träffats några gånger men vi har haft oralsex och smeksex typ han ville inte ha penetrerande sex första gången vi träffades 
  • solochregn

Oralsex är fantastiskt att både ge och få. Jag har gett mycket oftare än vad jag fått och det beror förstås på att jag älskar att slicka. Samtidigt har jag önskat att min partner var lika förtjust i att suga men det var hon inte tyvärr. Men vi hade väldigt bra sex så det va ingen stor grej, jag njöt till fullo ändå :) 

• Anonym (m)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-05-24 18:18:04 följande:
    Ja han verkar njuta och vara nöjd. Vi har bara träffats några gånger men vi har haft oralsex och smeksex typ han ville inte ha penetrerande sex första gången vi träffades 
    Ok men då får du kanske bara köpa att du inte behöver göra något mer utan att han tycker det är jättebra som det är? 
  • Anonym (Gubbe)

Kan det vara så att han är rädd att komma för fort?

Svar på tråden 😛😛😛