• Anonym (Undrar)

Män, vad ska stå i en kvinnas dejtingprofil?

Som rubriken, vad ser ni män gärna att det står i en kvinnas dejtingprofil? Vad skulle få dig att skriva till henne (vi förutsätter att ni inte kan se bilder på varandra för diskussionens skull). Vad vill ni veta om en kvinna för att skriva till henne? 

• Svar på tråden Män, vad ska stå i en kvinnas dejtingprofil?
  • Anonym (HappyPancake)

Jag är inte man. Men jag har nätdejtat en del och mitt tips är att om du vill att det ska rassla ordentligt i inkorgen så ska du skriva att du inte söker något seriöst, bara "mysiga träffar". 

• Anonym (Alexander den store)

"Jag kommer att gå de extra milen för dig och att du skall ha det bra.

För mig är det så viktigt att visa mannen glädje och tacksamhet, i vått och torrt.

Jag vill visa att jag kan briljera i hushållet, i sängen, ja överallt.

Snälla, snälla skriv till mig, jag lovar att svara snabbt och visa mitt bästa jag.

PS. Jag har även en väninna som jag är öppen för att dela med mig av om du vill" Flört

• Anonym (Undrar)
    Anonym (HappyPancake) skrev 2025-05-24 21:05:41 följande:

Jag är inte man. Men jag har nätdejtat en del och mitt tips är att om du vill att det ska rassla ordentligt i inkorgen så ska du skriva att du inte söker något seriöst, bara "mysiga träffar". 

Den typen av rassel i inkorgen får jag även med en tom profil. Men jag undrar vad seriösa män hade uppskattat att läsa.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Alexander den store) skrev 2025-05-24 21:12:56 följande:

"Jag kommer att gå de extra milen för dig och att du skall ha det bra.

För mig är det så viktigt att visa mannen glädje och tacksamhet, i vått och torrt.

Jag vill visa att jag kan briljera i hushållet, i sängen, ja överallt.

Snälla, snälla skriv till mig, jag lovar att svara snabbt och visa mitt bästa jag.

PS. Jag har även en väninna som jag är öppen för att dela med mig av om du vill" Flört

Jösses
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Undrar) skrev 2025-05-24 21:14:50 följande:
    Den typen av rassel i inkorgen får jag även med en tom profil. Men jag undrar vad seriösa män hade uppskattat att läsa.
    Nu är jag också kvinna, men med en fyndig, humoristisk profil har jag alltid fått mycket positiv uppmärksamhet. Något som visar både intelligens och självdistans.
  • Anonym (C)
    Anonym (Jag) skrev 2025-05-24 21:18:50 följande:
    Nu är jag också kvinna, men med en fyndig, humoristisk profil har jag alltid fått mycket positiv uppmärksamhet. Något som visar både intelligens och självdistans.
    Det är något mycket positivt.
  • Anonym (HappyPancake)
    Anonym (Undrar) skrev 2025-05-24 21:14:50 följande:
    Seriösa, jaha. Det framgick inte av din ts.
    Om det är seriösa du vill ha, då vete tusan om nätet är det rätta stället att söka.

Men visst finns det också seriösa online, precis som det finns nålar i höstackar.

Happy hunting, hoppas på tur för dig. 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Jag) skrev 2025-05-24 21:18:50 följande:
    Jaha, måste man dessutom ha intelligens och självdistans..då blir det svårt! 
  • Anonym (Man)

Det värsta som finns är kvinnor som kör girlpowerstuket, har långa listor eller som man måste kunna hantera.

Fötterna på jorden, att uppleva saker ihop, några intressen och gärna att man tar hand om sig själv och sin kropp. Det är positiva saker.

Svar på tråden Män, vad ska stå i en kvinnas dejtingprofil?