Inlägg från: Anonym (Alexander den store) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Alexander den store)

Män, vad ska stå i en kvinnas dejtingprofil?

"Jag kommer att gå de extra milen för dig och att du skall ha det bra.

För mig är det så viktigt att visa mannen glädje och tacksamhet, i vått och torrt.

Jag vill visa att jag kan briljera i hushållet, i sängen, ja överallt.

Snälla, snälla skriv till mig, jag lovar att svara snabbt och visa mitt bästa jag.

PS. Jag har även en väninna som jag är öppen för att dela med mig av om du vill" Flört

Anonym (Undrar) skrev 2025-05-24 21:15:24 följande:
    Jösses

Du får bestämma dig. Vill du höra vad män verkligen vill läsa i en profiltext eller vill du höra vad kvinnor skulle föredra att män hade önskat i profiltext om kvinnor fick bestämma.

Eller också får du skriva att du bara tolererar PK-svar (eller seriösa som du kallar dem)

Anonym (Undrar) skrev 2025-05-24 23:04:15 följande:
    Förutom det sexuella du skrev om så vill män alltså ha en mamma? 
    Jag ser att du förvanskar vänlighet, älskvärdhet, tacksamhet till mamma-egenskaper. 

Om du vill ha långvarig relation måste du leverera detta och nej du kommer inte undan bara för att du klistrar fast en mamma-etikett. Du försöker bara fly ansvar och ömsesidighet och då blir du antingen dumpad eller bedragen i slutändan.
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2025-06-05 09:08:54 följande:
    En killkompis kommer inte ge dig ett ärligt svar, eftersom han inte vill att du ska få några bra meddelanden. Detta pga att han vill ha dig själv. Killkompisar är aldrig bara kompisar; de vill i nästan samtliga fall mer än du tror. 

Så kan det nog vara, å andra sidan vill kvinnor sällan ha riktigt ärliga svar. När jag skrev ett krävande men ärligt inlägg i tråden på vad en man önskar läsa i en kvinnas profil så blev det nerröstat.

Ingen big deal för mig men visar ändå att kvinnor gärna tar en behaglig lögn från en smörig falsk typ framför en brutal sanning från en incel.

Svar på tråden Män, vad ska stå i en kvinnas dejtingprofil?