Inlägg från: Anonym (E) |Visa alla inlägg
  • Anonym (E)

Hur skulle ni ta detta?

Jag hade tänkt att det var det finaste han kunde komma på att säga och han använde det igen, han kanske kände så för den tjejen då men nu är känslorna starkare till dig så det är fortfarande sant att han inte känt såhär med en annan person. Jag var döööökär i mitt ex, men sen när jag träffade min nuvarande så var det andra känslor, men det är ju självklart att jag inte berättar för min nuvarande om hur himla kär och hjärtekrossad jag var, han vet vem det är och han vet att jag hade starka känslor men jag skulle ju aldrig någonsin få för mig att sitta och berätta om hur starka dom var, det hör till det förflutna 

• Anonym (E)
    Anonym (Berrabärs) skrev 2025-05-26 20:47:31 följande:

Jag hade aldrig kunnat säga något till min partner och lägga STOR emfas på att ?jag aldrig sagt så till någon annan? om det inte var sant. 

Skulle förstå om partnern blev enormt besviken om den fick reda på att det bara var lögn

Du frågar hur vi hade reagerat, jag svarade och med en förklaring hur kanske han funkar, du funkar annorlunda, det kanske inte var det smidigaste draget från honom men JAG hade inte blivit upprörd iaf, lite konstigt kanske men jag hade ändå förstått varifrån det kommer
Svar på tråden Hur skulle ni ta detta?