Inlägg från: Anonym (Ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen)

Min före detta man hittade en mycket yngre tjej

Min före detta man är i 50-årsåldern, vi har barn tillsammans. Vi har nyligen skiljt oss. Han hade hittat en annan tjej, hon är 26 eller 25. Hon är riktigt snygg, ser väldigt bra ut, och detta gör mig så ledsen och osäker. Min man har mycket pengar, är det dom hon vill åt? Och vad ser han i en så mycket yngre tjej? Tänk om hon blir gravid? Hur ska jag hantera det? det är så många tankar som snurrar och jag blir helt galen av det. Känner mig värdelös.

Tycker ni att det är en normal åldersskillnad mellan dom?

• Svar på tråden Min före detta man hittade en mycket yngre tjej
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (qwerty) skrev 2025-05-27 18:47:44 följande:

Varför skiljde ni er då? Vill du ha honom tillbaka?
    Om inte, så skit i vem han ligger med. Ja hon vill säkert åt hans pengar och han vill visa att han kan få en snygg yngre brud. Om hon blir gravid angår väl inte dig.

För att han hade hittat henne.
  • Anonym (Ledsen)

Han har köpt massa dyra saker till henne och dom bor ihop nu 

• Anonym (Ledsen)

Jag var dit tidigare idag för att hämta en bok till vår vuxna son, som för övrigt är i hennes ålder.. och jag sa tidigare att jag skulle komma nån gång under dagen. När jag kom dit såg jag att hon ligger i soffan i stringtrosor och en tröja och min före detta man blev arg och sa att jag inte får dyka upp hur jag vill. Fast jag hade sagt att jag skulle komma nån gång under dagen. Vår son kunde inte hämta boken själv, jag skulle lämna den hos honom

Svar på tråden Min före detta man hittade en mycket yngre tjej