Anonym (Ledsen) skrev 2025-05-29 17:54:14 följande:
Jag var dit tidigare idag för att hämta en bok till vår vuxna son, som för övrigt är i hennes ålder.. och jag sa tidigare att jag skulle komma nån gång under dagen. När jag kom dit såg jag att hon ligger i soffan i stringtrosor och en tröja och min före detta man blev arg och sa att jag inte får dyka upp hur jag vill. Fast jag hade sagt att jag skulle komma nån gång under dagen. Vår son kunde inte hämta boken själv, jag skulle lämna den hos honom
Vad tragiskt du är. Om hon hade haft boxertrosor på sig hade det varit bättre? Hade haft mjukisdress ytterligare bättre? Klart ditt ex blir förbannad. Du har kunnat smsat att du var på gång. Ännu hellre har väl grabben kunnat be pappan komma över med boken alt hämta den vid annat tillfälle själv. Du gjorde det där bara för att snoka.
Förresten hur såg du att hon hade string? Låg hon inte på rygg i soffan? Var glad att du inte klev in när de hade osande hett sex på köksbordet.
Du passar också på att påpeka att er VUXNE son är jämnårig med exets nya pingla. Varför? Som dessutom kunnat hämta boken själv.