Min före detta man hittade en mycket yngre tjej
"Casha in" skrev någon. Troligtvis har mannen sett till att det inte blir så mycket klirr i kassan när han tröttnar på den snygga 25-åringen. Han har väl fixat äktenskapsförord och testamente och fanns där särkullbarn ska de ju först ha sin del av kakan. Nej, mannen, som ju är förmögen, är säkert inte lättlurad. Det blir den nya som får stå med lång näsa och ge sig ut på arbetsmarknaden, om hon inte redan har ett jobb förstås, när mannen kilar vidare eller tröttnar på henne. Vackert utseende, men med den åldersskillnaden hsr det nya paret skilda referensramar och tänk på deras respektive umgängeskretsar! Där blir det märkliga diskussioner under middagsbjudningarna! TS, var inte så avundsjuk på den nya! Även hon åldras och det kommer att gå åt mer botox som mannen får betala.Atr den unga damen kommer att gå vinnande ur detta tror jag inte på, men hon får väl glädjas åt de presenter hon får nu. Så småningom kommer de att sina; mannen kommer säkert att byta ut henne mot någon ny yngre förmåga. Att folk i allmänhet skulle beundra honom tror jag inte, han ses bara som urlöjlig.
TS, strunta i din exmakes förehavanden och lägg energin på att ta hand om dig, träna, hitta på kul grejer och köp massor av snygga märkeskläder! De allra flesta tycker att ditt ex verkar desperat och skrattar bak hans rygg. Hade han hittat henne utan en fet plånbok? Aldrig I livet.
.