Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Min före detta man hittade en mycket yngre tjej

Anonym (Ledsen) skrev 2025-05-27 18:50:13 följande:

Han har köpt massa dyra saker till henne och dom bor ihop nu 

Han har väl fått någon sorts panik och var väl tvungen att leta upp nån yngre därför. Han lär nog inte bli lyckligare för det. Tjej som tjej. Alla förhållanden har problem.

Förstår dig men försök strunta i honom, bra det kom fram på så vis och du får chansen att hitta någon bättre så småningom.

• Anonym (J)
    Anonym (Jonny Lust) skrev 2025-05-29 17:14:00 följande:
    Okej, det var inte frågan som ställdes, utan om det är normalt med så stor åldersskillnad. Men jag vet att jag är lite "aspig" och tar saker bokstavligen istället för att läsa andemeningen mellan raderna.

Jag får väl lära mig att bli lite mer som en kvinna. Fast egentligen trivs jag mer med att ta folk på orden, och svara på orden. Tro på att de menar det de säger. Hm...
    Jag är också sådan som lyssnar på vad folk säger och ska de hålla på och antyda / pika så är det inte mitt problem, tala klarspråk liksom. Har inte autism/asperger för det (är utredd). Det är inget fel i det. Du har nog bara stött på fel personer. var dig själv.
  • Anonym (J)

Den kan jag läsa mellan raderna men vissa kan ju rent allmänt bli bättrenpå att prata rätt ut också (inte taskigt vis såklart) än linda in det i andra ord. Trams 

• Anonym (J)
    Anonym (Lyllo honom) skrev 2025-05-29 08:41:34 följande:
    Det är mer ok att som kvinna byta upp sig till en mer aktiv man som ger mer, men inte ok att som man byta upp sig till en kvinna som utseendemässigt ger mannen mer.

Om det nu är den äldre kvinnan som gjort slut så blir historien även tragikomisk.
    Den här gubben verkar ju dock ha varit otrogen med den där flickan 
  • Anonym (J)
    Klartsomvatten skrev 2025-05-29 17:33:30 följande:
    Är man en gubbe redan vid 50-årsålder? Och flicka vid 25-årsålder? 
    För henne är han ju en 
  • Anonym (J)

Det tyckte jag om äldre män i den åldern iaf (tycker än)

• Anonym (J)

Säger inte att de är gamla för det men om man jämför med henne. 

• Anonym (J)
    KimLinnefeldt skrev 2025-05-29 16:55:46 följande:

Han valde bort dig. Det gör ont.

Nu är du inte bunden vid honom längre. Så släpp. Fundera inte mer över vilka val han gör i livet. Gör dina egna val, utifrån vad du själv vill och längtar efter. 

Mmmm.. jag tror inte den där lille gubben själv hade tyckt stt det hade varit så kul om han var den bedragne , om ts hade haffar en 30 år äldre man. Sagt att han är erfaren och bättre. Den känns nog. 

Man kan inte bara stänga av känslor, så. Hon blev BEDRAGEN. Med en flicka som kunde varit hans dotter. 

• Anonym (J)

Ts ska låta det göra ont. Så hon kan skicka sina sår i den takt HON behöjer. 

Hon har blivit lämnad 
    Och han har PÅ ALLT bedragit henne. 

Dubbel sorg. Förstå. Hjälp henne istället för att sitta här och käfta om att hon ska SLÄPPA det. Orden SLÄPP DET, är det värsta man kan säga till en sårad person. Som att sparka på den.

• Anonym (J)
    Klartsomvatten skrev 2025-05-31 09:10:44 följande:

Nja. Gubbe används oftast för äldre personer och flicka är definitivt inte ett ord man använder för 25-åringar, utan ett ord som används för barn i typ 10-årsåldern. Men bra försök. 

Alla tycker olika 
Svar på tråden Min före detta man hittade en mycket yngre tjej