Min före detta man hittade en mycket yngre tjej
Oklart om TS är kvar i tråden, den andra diskussionen som pågår lägger jag mig inte i.
Det är väldigt tråkigt att du känner dig utbytt mot någon såpass mycket yngre, jag skulle väl inte säga att det är normalt men klart att det händer, lite smaklöst tycker jag det är då ni har barn i samma ålder.
Om ert äktenskap hade varit bra så hade han inte lämnat dig för någon annan, hade det inte varit hon så hade han kanske träffat någon annan längre fram, det hade inte hålla i längden iaf, jag tror att det är vanligt när barnen blir vuxna att man då märker att man har tappat bort varandra på vägen så att säga. Jag förstår att det är svårt men försök att inte tänka på just hennes ålder, jämför dig inte med henne, han har inte "bytt ut dig" mot en yngre variant, han har hittat någon "inte är som du", det låter hårt men hade han velat ha en ny du så hade det väl varit enklare att skippa skilsmässan kan jag tycka.
Försök att fokusera på dina hobbys, häng med vänner, ha kul så kommer det att kännas lättare, just nu är du säkert extra sårbar och bitter
<3