Inlägg från: Studentpappa |Visa alla inlägg
  • Studentpappa

Min före detta man hittade en mycket yngre tjej

Anonym (Suck..) skrev 2025-06-29 01:23:50 följande:
    Med tanke på att du kommer dragandes med precis samma dynga som alla kvinnoföraktande inceltöntar på forumet så var det bara logiskt att dra den slutsatsen. 

Jag inbillar mig inte ett jota. Återigen så kommer du med utdaterade uppfattningar om kvinnor över 40 och dessa kommer jag inte ta på allvar då jag vet att det handlar om fördomar och okunskap.
    Det är inte som förr i tiden längre, då kvinnor åldrades fortare till följd av ett osunt leverne och brist på hjälp från läkare. Det är ett val och kvinnor, till skillnad från män, kan hålla sig fräscha och spänstiga på många sätt, även hålla sig fertila med hjälp av bl.a. östrogenbehandlingar.

Män är de som blir fula, feta, tunnhåriga, skalliga i förtid, inte kvinnor. Sluta inbilla er något själva. Ge er. 
    Oavsett hur kränkt du blir av åsikten så stämmer den ju oavsett. 40+ kan vara snygga absolut, men de var sannolikt snyggare som 25.

Det var lika för mig, jag är i bra form för 40+. Men jag var helt klart snyggare kring 30, det är bara naturligt. 
    Ride it like you stole it
  • Studentpappa
    Anonym (Suck..) skrev 2025-06-30 01:52:29 följande:
    Jag är inte kränkt (olikt alla flintisgubbs med bullmagar) och nej, du vet inte huruvida alla kvinnor var snyggare som 25-åringar eller om de ens såg nåt särskilt annorlunda ut då jämfört med som 40. Sluta sprida en massa felaktig dum info om kvinnor över 40 som sagt. Du vet inte bättre än vad de gör.

Nej, det är inte naturligt att åldras såpass mycket från 30 till 40 om man levt ett hälsosamt liv och undvikit dåliga vanor som förstör hyn. 
    Det finns inga felaktigheter i den infon. Det här handlar inte om kvinnornas bild av sig själva, utan vad män tycker.

Alla peakar vid någon punkt i livet, män ofta kring 30 kvinnor lite tidigare. Sen är det utförsbacke tills du checkar ut, det går olika fort men toppen är passerad.

Vill du kräkas över gubbar med flint och kagge så gör det jag kommer inte protestera. 
  • Studentpappa
    Anonym (Lyllo honom) skrev 2025-06-30 08:21:24 följande:

Det finns många kvinnor som tycker dom är ett bättre kap och en kvinnligare kvinna vid 40, men peaken är oftast runt 25 som kvinna. Män åldras också, men har sin peak något senare.

Nu pratar vi bara om attraktivitet. Vilket är viktigt för män, men det innebär inte att man är körd. Man kan tom ha betydligt bättre förhållanden och relationer när man blir äldre skulle jag säga.

Vi pratar bara om när man är som mest fysiskt attraktiv.

Helt klart, jag syftar enbart på det rent estetiska. Om jag skulle separera så skulle jag under inga omständigheter vilja att nästa partner var 25. (Oddsen att någon 25-taggare vill är säkert liten också så är det sagt). Man är på helt olika platser i livet även om hon skulle vara väldig snygg.

Jag hade legat inom spannet (jag är färdig med barn) +- 5 år. Utseende är inte så jäkla viktigt för mig utan det är mycket annat som är viktigare om det ska funka.
Svar på tråden Min före detta man hittade en mycket yngre tjej