Inlägg från: Anonym (hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hm)

Min före detta man hittade en mycket yngre tjej

Anonym (Lyllo honom) skrev 2025-06-29 00:46:13 följande:
    Män attraheras av tecken på fertilitet, man kan inte veta om personen ifråga är fertil.

Precis som kvinnor attraheras av tecken som tyder på att det är en bra man. Dock kan det vara ett riktigt svin ändå.
    Jag tror män känner av det på något sätt. Säger inte att detta är något medvetet ens, men jag är fortfarande fertil men i en ganska hög ålder (det är typiskt för kvinnor på min mammas sida)

Jag upplever att jag får väldigt mycket mer uppmärksamhet från män än vad jämnåriga väninnor får som gått igenom klimakteriet. Vad det beror på vet jag inte.
  • Anonym (hm)
    Tecum skrev 2025-07-31 18:35:42 följande:
    I förra veckans nummer av Året Runt finns en artikel om vinexperten Richard Juhlin, känd för sitt fantastiska luktsinne. Men han kan inte bara känna skillnad på viner utan även mindre behagliga dofter. Han har svårt att resa med flyg och åker aldrig kommunalt då vissa människor har en så obehaglig doft att han mår dåligt. Dessutom påstår han sig kunna känna på doften om en kvinna har ÄL. Och om han kan känna det medvetet kan säkert andra män känna det omedvetet, som en kvarleva från apmänniskotiden. 
    Jag tror helt klart du är något på spåren. Det är ganska intressant. 
  • Anonym (hm)
    Olsdotter skrev 2025-08-02 14:58:13 följande:

Min poäng med ovanstående är alltså att även TS kan bli en yngre snygg tjej åt någon, om det är det hon vill och detta handlar om avundsjuka.

Snarare handlar det antagligen om att TS jämför sig utifrån just anknytningen till exmannen, och att det är den hon behöver bryta.

Eller själv skaffa en yngre man. Det finns väldigt många intresserade yngre män i mitt liv. Jag är oftast själv intresserad av jämnåriga, men jag menar att möjligheten absolut finns.
Svar på tråden Min före detta man hittade en mycket yngre tjej