Anonym (Suck..) skrev 2025-08-01 02:16:58 följande:
Finns en liten grupp med kvinnohatande män på forumet som utger sig för att själva vara kvinnor i vissa trådar. Väldigt vanligt att de också går under typiska kvinnonamn, som ett slags överdrivet sätt att försöka dölja för oss andra att det egentligen är en man där bakom kontot.
Deras syften med lurendrejeriet är ofta att klanka ner på kvinnor i en viss ålder, då de vet mycket väl att många kvinnliga medlemmar på forumet är 40+. Därför hittar de på en kvinnlig persona i försök att övertyga riktiga kvinnor härinne att de inte längre är så attraktiva efter en specifik åldersiffra.
Samma "kvinnor" är också precis lika benägna att framhäva män som mer attraktiva och att dessa skulle ha en längre fysisk peak än kvinnor, trots att det inte finns något som talar för detta i verkligheten.
Och ja, du kom med en bra och nyanserad poäng där, ang. utseende och ålder. De kvinnoföraktande trollen har en svartvit syn på ungdom och tycks tro att alla under en viss ålder skulle vara snygga och fräscha, per automatik, och riktigt så enkelspårigt är det ju inte om man ser sig omkring.
Gener spelar en viss roll. Carin Da Silva är en kvinna med fina, latinamerikanska gener och hudkvalitet. Skulle inte säga att hon har åldrats nåt särskilt mellan 25-41, vilket är hennes nuvarande ålder. Sen vet jag inte om hon möjligen gjort några skönhetsingrepp. Hon ser naturlig ut i mina ögon iallafall.
Jag skulle säga att kvinnors utseenden förändras mer märkbart när de hamnar i menopaus, och även den processen kan skjutas upp, med hjälp av östrogenbehandlingar.
Ja det är tråkigt med dessa troll som hittar på en massa skit och dissar äldre kvinnor. Finns även män som vill provocera som skriver såna lögner.
Men än värre är att vissa kvinnor tror på detta och skriver dumheter som "män vill bara ha yngre kvinnor buhu", eller "jag kan inte hitta någon för alla män söker bara 20-åringar buhu". Detta är rent dravel, de göder bara trollen och gör andra kvinnor osäkra.
Så ni kvinnor som passerar klimakteriet, kom ihåg att ni är alldeles underbara och att de absolut flesta män i er ålder tycker detsamma!