Inlägg från: Anonym (Suck..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Suck..)

Min före detta man hittade en mycket yngre tjej

Anonym (Celine) skrev 2025-05-31 17:04:09 följande:

De unga killarna slutar spana in en när man blir över 40, men de äldre männen kan fortfarande kika lite. En del äldre män kan även uppskatta en lite äldre kvinna. Jag gissar att de flesta män som skriver här är yngre. 

Skulle säga att unga män slutar att kolla först när man själv inte ser ung ut längre. Detta sker inte automatiskt efter att kvinnan fått siffrorna 40 i sin ålder. Men jag förstår att många män gärna vill tro detta, iallafall de män som inte själva får nåt i sex eller relationsväg.

Det blir deras lilla hämndbubbla som de sluter sig i, när livet känns alltför orättvist på det planet. Hur orealistiskt de än är i sin tankeverksamhet så duger denna mentala lilla snuttefilt när avundsjukan tryter som värst. 
  • Anonym (Suck..)
    VickanD skrev 2025-05-31 23:41:50 följande:

Män attraheras av ungdomlighet och fertilitet, vilket inte stämmer in på en 40-årig kvinna. Därför dras män (i alla åldrar) till yngre kvinnor. Detta är fakta och inget påhitt, så det spelar ingen roll vad du säger. Fakta är just det: fakta. Till och med jag som är kvinna vet detta. Detta betyder inte att ingen 40 årig kvinna kan se bra ut, inte heller betyder det att ingen man kommer titta på henne. Faktum kvarstår dock, att män som grupp först och främst attraheras av yngre kvinnor. En 40 årig kvinna ser sällan och aldrig ung ut, för man är ju inte ung längre vid den åldern. 

Jag förstår att du gärna vill tro att det bara är avundsjuka män som inte får något som påstår detta, men du har helt fel. Det här är ett välkänt faktum, och du som är så smart borde veta det. Jag förstår dock att det är svårt att acceptera att verkligheten inte alltid är som man vill att den ska vara. 

Rena dumheter och ljug från dig. Kvinnor förlorar inte fertilitet eller utseende efter 40, inte per automatik. Sånt handlar mer om hur väl man sett efter sig själv och om man välsignats med goda gener. Ungdom sitter som sagt inte i år enbart utan i leverne och hälsan så, dumt att stirra sig blind på ålderssiffror.

Sen att du skulle vara kvinna tror jag inte det minsta på, inte med tanke på din egen nedsättande attityd mot kvinnor som inte är under 40. Klassisk misogyni från män som inte själva får nåt, låter det mer som.

Den verklighet du pratar om är snarare en lika klassisk projicering från halvskalliga medelålders gubbsjuka män med ölkagge, som själva märkt att de inte är attraktiva längre, inte ens för kvinnor i samma ålder. 
  • Anonym (Suck..)
    Anonym (Huldran) skrev 2025-06-03 14:10:04 följande:

Jag tror att det är så enkelt att skillnaden ligger i att kvinnor brukar tänka längre än män.

Kvinnor tänker mer på framtiden och eventuell familjebildning. 

Att vi kvinnor föredrar män som är äldre än oss själva har nog med framtida familjebildning att göra. Män brukar vilja skjuta upp detta. Givetvis är inget av detta generellt.

Kvinnor i gemen föredrar inte äldre män som pappor till deras barn. Detta ser man ganska tydliga bevis på ute i vardagen. Statistiken pekar också på en väldigt liten åldersskillnad mellan de allra flesta familjebildande par, på ca 3 år.
  • Anonym (Suck..)
    Anonym (Lyllo honom) skrev 2025-06-28 09:20:45 följande:
    Men kvinnor är mer benägna att bortse från åldern om mannen har andra kvaliteer. För en man är utseende mycket viktigt och har högre prioritet.

Utseende har såklart en stor roll även hos kvinnor, men jag tror att det är ännu viktigare för män.
    Nej, uppenbarligen så är kvinnor inte detta då de slira flesta väljer någon i sin egen ålder som sagt. 
  • Anonym (Suck..)
    Anonym (man) skrev 2025-06-28 09:43:09 följande:
    Ursäkta, men du verkar leva i en fantasivärld. Det är klart att det förekommer att kvinnor som är 40+ kan få barn, men det är ett synnerligen välkänt faktum att fertiliteten i den åldersgruppen är ytterst låg. På motsvarande sätt är det med ett ungdomligt utseende. Vi män tycker i allmänhet att kvinnor är som allra mest attraktiva när de är 20-25 eller någonting sådant. En kvinna som är 40+ ser inte ung ut på det sättet. Hon kan förstås vara vacker och sexig ändå, men det kan ändå inte jämföras med hur det kan vara för yngre kvinnor. Det är ett totalt faktum att kvinnor (i mäns ögon) tappar mycket i attraktionskraft ju äldre de blir, och det verkar som att den effekten träder in vid mycket lägre ålder än vad det gör för män i förhållande till kvinnor.

Detta är inte misogyni på något sätt, det är bara fakta om hur män tenderar att attraheras kvinnor. Lyckligtvis är det ju för de flesta män inte så att det bara är det ungdomliga utseendet som har betydelse. Jag är 44 och är tillsammans med en kvinna som är 46 som är väldigt vacker och het, och hon är en fantastisk person på alla sätt. Ska jag titta rent krasst på det så finns det massor av 25-åringar som är mycket mer fysiskt attraktiva, men väldigt få av hennes jämnåriga som är lika attraktiva som hon. Nu är ju inte det fysiska det enda som är viktigt för mig, utan det är också viktigt att man är på ungefär samma plats i livet och har gemensamma erfarenheter osv. En 25-åring är något av ett barn i mina ögon så det skulle inte alls kännas aktuellt för mig att vara tillsammans med en tjej i den åldern.

Det är alltså inte så att det bara är en massa äckliga gubbar som tycker att unga kvinnor är mest attraktiva, utan det gäller i princip alla män. Och när det gäller att skaffa barn på naturlig väg är det ett biologiskt faktum att den sannolikheten är extremt mycket större med en kvinna som är 25 än en som är 40+. Jag är ledsen om verkligheten inte är på det sätt som du önskar, men jag skriver detta i hopp om att du ska kunna se på saker som de faktiskt är.

Nej, det är snarare du som lever i en utdaterad drömvärld där misogyna gubbmän i allmänhet gärna inbillar sig att de är attraktiva för yngre kvinnor och att kvinnor över 40 skulle vara uttjänta, vilket är trams. Det handlar som sagt om leverne och delvis gener. 

Är en kvinna nu sliten och fått rynkor i den åldern så beror det sannolikt på livsval hon har gjort, såsom graviditeter, mycket solande, alkohol, rökning etc. Utan destruktiva livsvanor så kan kvinnor hålla sig fräscha betydligt längre än till 40. Du kommer med en massa förlegade tramsteorier, likt andra män i tråden. 

• Anonym (Suck..)

Och det är ju gubbmännen i denna tråd som ägnar sig åt en massa negativ projicering då de själva sitter med gubbmage och halvflint och nojar över detta. Skönare för dem att överföra detta på kvinnor och leva i en len lögn om att det skulle vara kvinnor som får mindre attraktionsvärde när de passerat 40. Sett denna taktik många gånger förut och det handlar om cope.

• Anonym (Suck..)
    Anonym (man) skrev 2025-06-29 00:33:53 följande:
    Jag har inte sagt någonting om att män tror att de själva är attraktiva för yngre kvinnor, inte heller att kvinnor över 40 skulle vara uttjänta. Tycker du ska fundera över din läskunnighet eftersom du tillskriver mig saker som jag inte alls påstått och inte heller alls ställer mig bakom.

Gener och leverne spelar roll, men ålder spelar också roll. Du kan inbilla dig vad du vill, men oberoende av gener och levern kommer majoriteten av män tycka att 25-åriga kvinnor i allmänhet är mer attraktiva än 45-åriga.
    Med tanke på att du kommer dragandes med precis samma dynga som alla kvinnoföraktande inceltöntar på forumet så var det bara logiskt att dra den slutsatsen. 

Jag inbillar mig inte ett jota. Återigen så kommer du med utdaterade uppfattningar om kvinnor över 40 och dessa kommer jag inte ta på allvar då jag vet att det handlar om fördomar och okunskap.
    Det är inte som förr i tiden längre, då kvinnor åldrades fortare till följd av ett osunt leverne och brist på hjälp från läkare. Det är ett val och kvinnor, till skillnad från män, kan hålla sig fräscha och spänstiga på många sätt, även hålla sig fertila med hjälp av bl.a. östrogenbehandlingar.

Män är de som blir fula, feta, tunnhåriga, skalliga i förtid, inte kvinnor. Sluta inbilla er något själva. Ge er. 
  • Anonym (Suck..)
    Studentpappa skrev 2025-06-29 08:29:14 följande:
    Oavsett hur kränkt du blir av åsikten så stämmer den ju oavsett. 40+ kan vara snygga absolut, men de var sannolikt snyggare som 25.

Det var lika för mig, jag är i bra form för 40+. Men jag var helt klart snyggare kring 30, det är bara naturligt. 
    Jag är inte kränkt (olikt alla flintisgubbs med bullmagar) och nej, du vet inte huruvida alla kvinnor var snyggare som 25-åringar eller om de ens såg nåt särskilt annorlunda ut då jämfört med som 40. Sluta sprida en massa felaktig dum info om kvinnor över 40 som sagt. Du vet inte bättre än vad de gör.

Nej, det är inte naturligt att åldras såpass mycket från 30 till 40 om man levt ett hälsosamt liv och undvikit dåliga vanor som förstör hyn. 
  • Anonym (Suck..)
    Studentpappa skrev 2025-06-30 07:56:38 följande:
    Det finns inga felaktigheter i den infon. Det här handlar inte om kvinnornas bild av sig själva, utan vad män tycker.

Alla peakar vid någon punkt i livet, män ofta kring 30 kvinnor lite tidigare. Sen är det utförsbacke tills du checkar ut, det går olika fort men toppen är passerad.

Vill du kräkas över gubbar med flint och kagge så gör det jag kommer inte protestera. 
    Fast nej, män har knappast bättre koll på kvinnors kroppar och ev. åldrande än vad kvinnorna själva har, som speglar och synar sig själva i sömmarna varje dag typ. 

Och nej, du har inga som helst bevis på att kvinnor överlag skulle peaka naturligt innan 30. Detta är en lögn som spridits av fula incels som försöker copa med sin egen fulhet och tidiga åldrande. Kvinnor som tar väl hand om sig åldras inte på samma sätt som kvinnor som försummat sin hälsa med dåligt leverne. 

Jag säger bara hur min egen erfarenhet av män ser ut. De flesta män försummar också sitt utseende och hälsa, vilket allt som oftast också leder till ett tidigt åldrande. 
    VickanD skrev 2025-07-08 13:23:15 följande:

En 40 årig kvinna är (rent generellt) inte alls lika fertil som en kvinna i 25-årsåldern. Fertiliteten hos kvinnor minskar kraftigt efter 35, och ännu mer efter 40. Detta kommer givetvis inte stämma in på ALLA, det finns alltid individuella variationer, men i allmänhet är det så här. Jag råder dig att söka upp fakta innan du kommer med trams om att jag ljuger. Du gör bara bort dig. https://www.reproduktivlivsplan.se/fruktsamhet-och-halsa/alderns-betydelse/ Varsågod. 

Inte heller är en 40 årig kvinna ungdomlig på samma sätt som en 25-årig kvinna, och män lägger stor vikt vid utseende. Visst spelar det roll hur man tar hand om sig själv, men alla åldras. Det kan man inte förhindra. Det finns forskning som visar att män (oavsett ålder) anser att kvinnor i 20-årsåldern ser bäst ut. https://www.businessinsider.com/dataclysm-shows-men-are-attracted-to-women-in-their-20s-2014-10 

Det du säger är helt enkelt bara trams och du gör bara bort dig själv genom att inte söka upp fakta. 

Jaha? Du tror inte på att jag är en kvinna? Antecknat. Vad du tror eller inte tror bryr jag mig inte ett dugg om. Fortsätt du med ditt hat mot män. Jag föreslår dock att du tänker på ditt hjärta. Det kan inte vara bra att bli så där kränkt. 

Fertilitet behöver dock inte påverka utseendet eller fräschheten hos en kvinna och det är detta jag har talat om typ genom hela tråden, även om du inte begripit detta.

Den forskningen är högst bristfällig då den omöjligen kan veta eller tagit hänsyn till hur dessa 40-åriga kvinnor levt sina liv och vad de haft för ev. dåliga vanor som kan ha åldrat dem i förtid. 

En kvinna som levt sunt och undvikit ohälsosamma vanor som solande, kosmetika, alkohol, tobak, slarvat med sömnen (vilket typ alla kvinnor gör när de blir mödrar) kommer inte att se nåt särskilt annorlunda ut vid 40-45 jämfört med när de var 25. Det handlar mer om vanor än vad du tycks vilja acceptera, som den missunnsamma person du är. 

Och nej, därav är det bara du som gör bort dig här. Att låtsas vara kvinna när man i själva verket är en kvinnoföraktande man är bara pinsamt. Jag har inte visat mer hat mot män än vad du gjort mot kvinnor heller så. Du avslöjade dig just ännu ett steg. 
    Och din egen kränkthet behöver du inte föra över på mig. Inse istället att ni män knappast åldras bättre än kvinnor utan snarare tvärtom. Kvinnor blir åtminstone inte flintisar. 

• Anonym (Suck..)
    Anonym (Mandomsmannen) skrev 2025-07-08 13:50:49 följande:

Det är den här typen av inlägg gör att respekten för kvinnor ökar.

När man säger sanningen och inte försöker ljuga och låtsas att kvinnans ålder inte har någon betydelse gärna i kombination med att mannens ålder har jättestor betydelse. Finns inget värre än 40 -50 åriga kvinnor som vill låtsas att dom är snyggare och fertilare nu än när dom var 22 år samtidigt som det skrivs hur ofräscha män över 40 är. Då är det plötsligt gubbe, ölmage etc.

Förljuget och patetiskt är bara förnamnet.

Inte konstigt att män väljer yngre kvinnor med en sådan attityd hos 40+ kvinnor.

Förljuget är snarare att män skulle välja yngre kvinnor vilket mestadels är en typisk önskedröm för ensamdvällare som inte kan få några kvinnor överhuvudtaget, såvida de inte betalar för dem då. Kvinnor föredrar män i sin egen ålder. Det är hur uppenbart som helst om man blickar ut i vardagen lite. 

Dessutom är det ingen kvinna som skrivit det inlägg du säger dig respektera utan en misogyn man som utger sig för att vara kvinna. Sett många av den sorten här förut och jag går inte på den gubben längre. Så himla uppenbart att deras enda syfte är att projicera sitt eget åldrande, bitterhet och misär på den grupp av kvinnor som redan ratat dem i riktiga livet.
  • Anonym (Suck..)
    Anonym (A) skrev 2025-07-31 01:46:29 följande:
    Anthony Kiedis är +60 och tjejen 20. Finns inget som heter normal åldersskillnad, men visst är 25 är mycket.
    Hon kan vara mogen, killar i den åldern brukar dock vara omogna och hon kanske söker någon mer livserfarenhet. Vad vet jag. God only knows.
    Fast du pratar om en kändis med många miljoner på banken. Vissa av dem tenderar att locka till sig ytliga golddiggers som utnyttjar dem för pengar och såna kändisar är inte representativa för män i allmänhet heller.

Sen så är ditt exempel ett undantag även i kändisvärlden. De allra flesta kändismän väljer inte en kvinna med en så gravt hög åldersskillnad. Det är inte normalt och heller knappast sunt, särskilt inte om de får barn ihop med en gammal dinosaurie till pappa. Inte så rättvist mot barnet precis.
  • Anonym (Suck..)
    Anonym (Medelålderskris deluxe) skrev 2025-07-31 12:36:14 följande:

Ja, jag håller med om det är något skumt med kvinnor som själv anser sig vara förfallna vid 40 års ålder. De kommer ju själva bli 40+. Män hade aldrig sagt att andra män blir oattraktiva gubbar vid 40 årsålder. 

Jag tycker 40 åringar oftast är sjukt vackra nu för tiden ( med undantag för vissa) men det finns tjejer i 30 års ålder som ser äldre ut än vissa 40 åringar osv. Det där med att gissa ålder tycker jag oftast är hemskt svårt.

Alltså vissa kan man se har botox etc men vissa syns inte alls. Vissa kanske inte ens behöver sånt vid 40.

Finns en liten grupp med kvinnohatande män på forumet som utger sig för att själva vara kvinnor i vissa trådar. Väldigt vanligt att de också går under typiska kvinnonamn, som ett slags överdrivet sätt att försöka dölja för oss andra att det egentligen är en man där bakom kontot.

Deras syften med lurendrejeriet är ofta att klanka ner på kvinnor i en viss ålder, då de vet mycket väl att många kvinnliga medlemmar på forumet är 40+. Därför hittar de på en kvinnlig persona i försök att övertyga riktiga kvinnor härinne att de inte längre är så attraktiva efter en specifik åldersiffra. 

Samma "kvinnor" är också precis lika benägna att framhäva män som mer attraktiva och att dessa skulle ha en längre fysisk peak än kvinnor, trots att det inte finns något som talar för detta i verkligheten.

Och ja, du kom med en bra och nyanserad poäng där, ang. utseende och ålder. De kvinnoföraktande trollen har en svartvit syn på ungdom och tycks tro att alla under en viss ålder skulle vara snygga och fräscha, per automatik, och riktigt så enkelspårigt är det ju inte om man ser sig omkring. 

Gener spelar en viss roll. Carin Da Silva är en kvinna med fina, latinamerikanska gener och hudkvalitet. Skulle inte säga att hon har åldrats nåt särskilt mellan 25-41, vilket är hennes nuvarande ålder. Sen vet jag inte om hon möjligen gjort några skönhetsingrepp. Hon ser naturlig ut i mina ögon iallafall. 

Jag skulle säga att kvinnors utseenden förändras mer märkbart när de hamnar i menopaus, och även den processen kan skjutas upp, med hjälp av östrogenbehandlingar. 
  • Anonym (Suck..)
    Anonym (Vi_kvinnor) skrev 2025-08-01 07:39:59 följande:
    Ska vi vara strikta så är det väl lite fel att säga att "det finns inget som talar för" att män har en längre fysisk peak, eftersom det är individuellt och genetiskt betingat, men visst, man märker när det inte är en kvinna som skriver efter några inlägg. Särskilt vanligt är det ju i sexforumet.

Menade nog mest att det inte finns några vetenskapliga bevis för att män, rent allmänt, skulle peaka senare än kvinnor, om vi pratar rent fysiskt och åldersmässigt då.

Vissa män vill ju gärna hävda detta som om det vore en genetiskt nedärvd sanning. 

• Anonym (Suck..)

Du skrev att kvinnor inte förlorar fertilitet efter 40, så jo, tydligen var jag tvungen att upplysa dig om att kvinnors fertilitet minskar KRAFTIGT efter 35, i allmänhet. Jag har aldrig påstått att fertiliteten måste påverka utseendet, men faktum kvarstår: män attraheras mest av yngre kvinnor, inte äldre. Män attraheras mest av kvinnor i 20-årsåldern, inte kvinnor som är 40. Kvinnor i 40-årsåldern signalerar i allmänhet inte ungdomlighet, eftersom man inte längre är någon ungdom vid den åldern. 

Nej. Den forskningen visar att män attraheras av kvinnor i 20-årsåldern mest. Det gäller män i alla åldrar. Att du försöker säga emot den forskningen är bara pinsamt. Acceptera att män föredrar yngre kvinnor, det är så enkelt. Inget du kommer kunna förändra. Spelar ingen roll, alla åldras, oavsett vilka vanor och vilket liv du lever så kommer du ändå inte se ut som 20 när du är 40. Haha, du måste skämta. En kvinna som levt ett väldigt hälsosamt liv kommer inte se annorlunda ut när hon är 45 jämfört med när hon var 25? Jag dör av garv. Du är så okunnig och pinsam att man tycker synd om dig. Jag kan bara beklaga.

Jaså? Fram med bevis på att jag är en man då. Eller har du kanske inga? Det är bara dina egna teorier? Du vet, det är skillnad på fakta och gissningar.  Men, för mig får du gärna tro vad du än vill. Det gör ingen skillnad. 

Du läser som en kratta. Jag har aldrig påstått att kvinnors fertilitet inte sjunker. Jag sa enbart att kvinnor över 40 inte förlorar förmågan att skaffa barn och att de ännu är fertila i den åldern. 

Nej, det är inget faktum. Däremot kan det stämma att män dras till kvinnor med ett ungt och fräscht yttre och detta kan även kvinnor över 40 ha. Det är inte så att män kan avgöra åldern på alla snygga kvinnor de ser ute på gatan. På samma sätt så kan unga kvinnor se slitna och ofräscha ut om de inte tar hand om sig. Eller om de är predisponerade till tidigt åldrande vilket ligger i generna till viss del.

Jag har redan påpekat för dig om bristerna i den undersökningen. Män som ser random kvinnor på stan kan som sagt inte avgöra ålder på de kvinnor de tycker är snygga. Om det är såna kvinnor denna undersökning bygger på.

Nej, jag skämtar inte. Det är din klena och fördomsfulla kvinnosyn som förtjänar det enda skrattet här, höhö! 

Nej, du är den enda pinsamma här med ditt låga och uppenbara förakt för kvinnor. Du vet inte vad du pratar om då du har noll kunskap i hur man tar hand om sig på ett naturligt sätt och håller sig ung även efter 40. Bara för att du säckat ihop och åldrats i förtid pga undermåligt leverne så betyder det inte att alla andra skulle följa ditt exempel. 

Det är så uppenbart på din kvinnofientliga attityd som lyser genom alla dina spydiga inlägg. Ingen normal kvinna skriver på det sättet om sina medsystrar. Och jag tror inte, jag vet. 
    Tecum skrev 2025-08-02 19:48:50 följande:
    Ja det är tråkigt med dessa troll som hittar på en massa skit och dissar äldre kvinnor. Finns även män som vill provocera som skriver såna lögner.

Men än värre är att vissa kvinnor tror på detta och skriver dumheter som "män vill bara ha yngre kvinnor buhu", eller "jag kan inte hitta någon för alla män söker bara 20-åringar buhu". Detta är rent dravel, de göder bara trollen och gör andra kvinnor osäkra.

Så ni kvinnor som passerar klimakteriet, kom ihåg att ni är alldeles underbara och att de absolut flesta män i er ålder tycker detsamma!
    Och båda grupper är förmodligen lika avvisade av kvinnor i just 40-årsåldern. Nånstans vill de väl ta ut sin hämnd, de fåntrattarna.

Ja, det finns väl de kvinnor som går på de misogyna männens hatlögner. Tur att det finns de som ser igenom deras lögner och catfishande trolleri. Alltid lika roligt att avslöja deras bluffande. 

Kvinnor kan vara vackra även i klimakteriet, det tror jag också. Särskilt om de tar hand om sig. Gäller för alla åldrar förresten.

• Anonym (Suck..)
    VickanD skrev 2025-08-04 18:12:41 följande:

Fast nej, det du skriver är en väldig förenkling av det hela. Kvinnors fertilitet är i allmänhet väldigt låg vid 40-årsålder. Den har inte bara sjunkit lite, utan kraftigt. Visst finns det ändå de som lyckas, men i allmänhet är chansen väldigt låg. Spelar ingen roll vad du försöker få det till, detta är fakta. ?Att de ännu är fertila i den åldern? är alltså en väldig förenkling av det hela. Visst kan det gå, men chansen är inte stor alls.

Jo, det är ett faktum. Jag föreslår att du läser artikeln jag länkade igen, eller så kan jag leta fram en annan åt dig. Det du säger är däremot inget faktum alls och du kommer inte ens med några vetenskapliga belägg för det du säger. Du verkar tro att man ska ta det du säger som fakta, men så är det inte. Jag har länkat till artiklar och forskning, du har ingenting. Vilka kvinnor i 40-årsåldern har ett ungt och fräscht yttre som en kvinna i 20-årsåldern? Visa mig. ALLA åldras, och även om det går snabbare för vissa än för andra så går det inte att förhindra. Har aldrig mött någon som har sett likadan ut vid 40 som de gjorde när de var runt 20. Ingen har påstått att kvinnor inte kan se fräscha ut vid 40, men att de ser ut som 20-åringar? Verkligen inte. Män attraheras av ungdomlighet, ett ungt utseende, och detta stämmer i allmänhet bättre in på 20-åringar än 40-åringar. Att det råkar finnas en del 40-åringar som ser bättre ut än ovårdade 20-åringar säger ingenting. Det är bara undantag. Det finns alltid undantag. 

Hur vet du att det är sådana kvinnor den undersökningen bygger på? Du skriver OM. Du drar alltså dina egna slutsatser. The findings are similar to data culled from the dating website OKCupid, which found that male users of the site of all ages, by far, are looking for women in their early-20s. - utdrag ur artikeln. Det du säger stämmer alltså inte.

Spelar ingen roll om man tar hand om sig själv vid 40, hur sunt man än lever så kommer man ändå inte se ut som man gjorde när man var 20. Om man nu inte har använt sig av plastikoperationer. Alla åldras. Man kan absolut se något yngre ut, men 20 år yngre? Nej. Visa mig konkreta exempel, annars är det ingen idé att lyssna på dig då du uppenbarligen inte har något konkret att komma med.

Att konstatera fakta är inte att vara kvinnofientlig, men bra försök. Utifrån dina inlägg så framstår du som väldigt kränkt och otrevlig. Vidare har du ingen som helst fakta att backa upp dina påståenden med, vilket gör att dina inlägg framstår som rena lögner och spekulationer. Du kan aldrig vinna på det sättet. Stackare. Jag eftersökte bevis på att jag är en man. Vet du vad det ordet betyder? Under inlägg 245 pratar du om att det inte finns några vetenskapliga bevis för att män skulle peaka senare än kvinnor - men du själv har inga som helst bevis för att jag är en man. Det du säger är inget värt så länge du inte har fakta att komma med. Konkreta bevis. Dina antaganden och gissningar är tyvärr inte desamma som fakta. 

För övrigt så ser jag inte alla kvinnor som mina medsystrar bara för att jag själv är kvinna. Fakta är fakta, oavsett vilket kön man har. Det finns dåliga kvinnor, precis som att det finns dåliga män. Finns ingen anledning för mig att hålla med alla kvinnor i varje läge bara för att jag själv är kvinna. Tillåt mig skratta. Du däremot, framstår som väldigt kvinnofientlig då du direkt tror att en kvinna som uttrycker sig på ett visst sätt och har sina egna åsikter måste vara en man. För en kvinna kan inte ha sina egna åsikter, hon måste hålla med alla andra kvinnor. Dör av garv. 

Återigen så bryr jag mig inte om fertilitet då jag aldrig pratat om detta utom i ett inlägg där jag enbart svarade på det du sa om fertilitet.

Jag har redan nämnt ett exempel i en av mina föregående texter och hon ser i princip likadan ut nu som 41 i jämförelse med 25-årsåldern. Antagligen på grund av goda gener plus ett sunt leverne. 

Det är du som inte fattar vad det är som åldrar kroppen och hur man kan undvika detta ända upp till åtminstone 60-årsåldern som kvinna. Jag har nämnt flera faktorer, bl.a. rökning, solning och alkoholkonsumtion men det finns såklart fler punkter än så. Läs på själv då om du nu har så svårt att begripa. 

Och återigen så har du inte berättat om hur dessa undersökningar har gått till och hur dessa tillfrågade män ens kan veta åldern på de kvinnor de ser i sin vardag och finner snygga. Så nej, de studierna ger jag inte mycket för som sagt då de är bristfälliga som bara den.

Den enda det är synd om i diskussionen är ju snarare du, som inte kan unna kvinnor att vara snygga, inte ens de som faktiskt tar hand om sig och inga rynkor har efter 40 och jag känner till flera såna kan jag säga dig. Och du resonerar precis lika kvinnofientligt som random misogyna källarpojkar som jag sett massvis av på detta forum och liknande platser förut. Har däremot aldrig stött på nån kvinna som varit lika nedlåtande mot andra kvinnor så nej, har fullt fog för att tro dig om nåt annat än en kvinna så. Och din bristfälliga s.k. "forskning" ger inte heller några bevis för nånting. 

Du kan rikta ditt enfaldiga åsnegarv åt dig själv istället. Du är redan avslöjad. Nej, jag hatar inte andra kvinnor, misogyna fånar däremot, de förtjänar inget annat än vad de själva sänder ut. 
Svar på tråden Min före detta man hittade en mycket yngre tjej