Inlägg från: Anonym (Patricia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Patricia)

Flytta ihop

Om ditt ex annonserade att han skulle ta med sig barnen och flytta ihop med en ny tjej du inte känner och inte träffat 3 månader efter ni separerade. Skulle inte du se en massa röda flaggor då och undra vad i helvete han sysslar med? 

• Anonym (Patricia)
    Anonym (Vad säger ni?) skrev 2025-05-27 21:00:24 följande:
    Varför? Han är jättebra med dem och jag märker att de tycker om honom. 
    Dina barn tycker förmodligen om sin fröken också och skulle förmodligen gladeligen sova över om dom fick. Men det betyder inte att det är varken lämpligt eller sunt. 
  • Anonym (Patricia)
    Anonym (Vad säger ni?) skrev 2025-05-27 21:04:35 följande:
    Fast det är väl ändå inte samma sak? 
    Jo det är exakt samma sak.

Hade du verkligen släppt iväg dina barn en helg  till en vilt främmande kvinna du inte har en aning om vem hon är bara för att ditt ex är lite kåt?   Hon kan ju vara vilken bitch som helst liksom

Hallå vakna!  
  • Anonym (Patricia)
    Anonym (Vad säger ni?) skrev 2025-05-28 11:40:38 följande:
    Tack och som sagt så går jag i terapi och mitt fokus är mitt mående och barnen. Jag har inte gett mig in i ett nytt förhållande för att jag inte kan va ensam. Jag är väldigt bra på att vara ensam så det har inget med det att göra. 
    Som sagt så är detta inget vi har diskuterat utan det var en tanke från min sida och jag har fått feedback härifrån som jag tar till mig. 
    Och fortfarande undrar jag varför du i så fall har så bråttom?  Vad tror du att du missar av att vänta till vintern? 
  • Anonym (Patricia)
    Anonym (Vad säger ni?) skrev 2025-05-28 11:30:14 följande:
    Jag har som sagt sett saker hon skrivit till honom och han har aldrig visat några såna tendenser mot mig. Tvärtom faktiskt. 

Varför spelar det roll om varför jag har skulder? 
    Aldrig tänkt tanken att hon är trasig, sjuk och bitchig PÅ GRUND AV honom och hur han behandlat henne? 

Att han är den som gjort henne till den hon är idag som du läst i sms. 

Vad säger det om honom egentligen om han i så fall skulle vara ihop med ett psykfall? Tänk noga nu....
Svar på tråden Flytta ihop