• Anonym (Lime)

Ni män och killar som ej kan få en partner, detta måste ni börja lära er:

1. Sluta bryr er om kvinnor
    Första steget är att ta ett steg tillbaks. Bli den du var när du var barn och var ointresserad av kvinnor. Dvs en person som satsade på dig själv, umgicks med dina vänner, la tid på det du tycker är värdefullt, utvecklade dig själv. 
    Bygg upp dig själv. Skaffa intressen, mål, hobbys, aktiviteter, satsningar på dig själv. Bli en självständigt person och börja bry sig om dig själv. Ditt liv ska inte vara beroende av en kvinna utan du formar ditt liv efter det du finner roligt och spännande. 

Anledningen: För det första måste du förstå att kvinnor ser upp till män som har ett liv, män som har många bollar i luften, män som värdesätter sig själva och sin tid. Kvinnor gillar män som är självständiga och oberoende. 

2. Sluta svansa efter kvinnor och sluta avguda de:  
    Kvinnor vill inte bli avgudade, de vill bli respekterade, de vill fascineras och beundra dig. Kvinnor vill förvisso har uppmärksamhet och bekräftelse, men inte av den de ska bli tillsammans med. De vill ha det av alla er andra så att deras självförtroende ska stiga, deras självkänsla ska stiga och deras ego ska stiga. Börjar du beundra en kvinna och svansa efter henne genom att behandla henne som en prinsessa så kommer ditt egna värde minska i hennes ögon. Hon dras till de män som är "svåra", som inte kommer bara för att hon vinkar eller gör allt för henne. Med det sagt ska du inte vara en skitstövel, du ska vara respektfull, men du måste förstå att biologiskt och evolutionärt så vill inte kvinnan bli avgudad av dig, hon vill vara den som beundrar dig. Du ska vara den starka som inger trygghet och säkerhet. 

3. Börka träna på att bli socialare: 

Om du ser att en kvinna verkar intresserad av dig, ger dig blickar eller vad som. Gå fram och prata med henne. Äg rummet och gå fram och hälsa på henne, antingen är hon intresserad eller inte. Du får ett snabbt svar och kan snabbt gå vidare om hon inte är det. Kvinnor gillar dessutom män med självförtroende som är självsäkra. Face to face inger respekt. 

Börja ta hand om dig själv: 
    Ta hand om sig själv. Är du överviktig så gå ner i vikt, är du smal så börja styrketräna och bygg muskler. Vårda ditt hår, optimera din frisyr och ha på dig kläder som framställer dig på ett bra sätt. Titta hur andra attraktiva män ser ut och försök efterlikna de. 

Var inte ett ego 
    När du träffar en kvinna så försök visa lite empati. Prata inte bara om dig själv utan ställ frågor om henne. Intressera dig för henne och hennes liv. Och var respektfull. Det ska råda en balans. 

För vidare frågor/tips incels är det bara att fråga: Ska försöka hjälpa er så gott jag kan.  Skål
  • Svar på tråden Ni män och killar som ej kan få en partner, detta måste ni börja lära er:
  • Anonym (Picasso)
    Anonym (Man) skrev 2025-05-31 14:12:27 följande:

Ett mycket bra inlägg, allt är rätt spot on.
    Vi får komma ihåg att vad en kvinna säger och tror att dom vill ha ofta inte stämmer med verkligheten och vad som verkligen ger resultat.

Tror du att kvinnor efterfrågar tofflar som fjäskar för dom? Eller vad tror du egentligen kvinnor säger sig vilja ha som ts pekar på motsatsen till?
  • Noname00
    Anonym (Ella) skrev 2025-05-31 14:09:03 följande:

Jag tycker det finns många rätt i det du skriver men jag ställer mig också tveksam till punkt 2. I tidiga stadiet av dejting (nu är jag inte singel, men jag minns ju hur det var att dejta) vill jag inte bli "lovebombad", det är ett som är säkert. Jag vill inte bli "jagad". Och om jag skulle göra planer för dejt och han svarade något i stil med "jag kan när som helst" så tappade jag intresset. Ett mycket bättre svar skulle kunna vara "på fredag kväll ska jag träffa polarna och på söndag ska jag jobba, men på lördag vill jag gärna träffas". Då vet man att han har ett liv åtminstone och inte bara sitter och väntar på att få träffa mig hela dagen.

I tidiga stadier av dejting tappade jag intresset direkt om killen bombarderade mig med sms och telefonsamtal. Dels kände jag mig elak att jag inte alltid kunde svara eller inte hade tid att sitta och smsa hela tiden. Dels tydde det på att han förmodligen inte umgicks med någon annan, eller inte hade ett jobb som krävde fokus. Har man tid att sitta med telefonen nästan 24/7 så har man nog inte så intressant liv, tänkte jag.

När jag är i förhållande vill jag dock inte ha en "svår" kille. Jag vill ha någon som kommunicerar öppet och tar initiativ. Sen ska han självklart ha ett eget liv också, med vänner och egna fritidsintressen.

Det där om att börja ta hand om sig är alltid bra. Men man ska inte gå ner i vikt eller börja bygga muskler för tjejers skull, för det kommer få en att tappa motivationen ganska snabbt. Gå på gym och ät bra kost, men gör det för din egen skull, för att du ska må bra.

Att ta hand om sig själv går väl åt båda hållen om man vill att killen ska hänga på gym och vara fit.

Då måste man nog som kvinna göra likadant.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Man)
    Anonym (Picasso) skrev 2025-05-31 14:23:24 följande:
    Tror du att kvinnor efterfrågar tofflar som fjäskar för dom? Eller vad tror du egentligen kvinnor säger sig vilja ha som ts pekar på motsatsen till?

Ja snälla killar som dansar efter deras pipa. 
    Dom säger sig vilja ha killar som är i kontakt med sina känslor och sin feminina sida.
    Sen kommer en medelhavsraggare med kvinnosyn från medeltiden och kvinnan faller pladask.

Ja jag överdrev en smula i hypotesen.
    Men så är det, vad en kvinna säger att hon vill ha och vad hon egentligen trånar efter är två separata saker.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Sanningen och en ko) skrev 2025-05-31 14:28:48 följande:
    Beteendet måste vara genuint. Man bör som person förstärka sina positiva egenskaper och jobba på sina dåliga egenskaper och försöka neutralisera de. 
    Men det blir som du säger svårt att gå från att vara en lam betaman till att bli jättesocial, rolig och badboy, det blir fejk och knäppt. 

En socialt kompetent man som är självsäker och har lite i skallen kan anpassa sitt beteende efter de han vill imponera på. Vissa egenskaper går hem hos precis alla kvinnor skulle jag säga, oavsett om vilka de är, det är egenskaper som:
    Rolig, lättsam, framgångsrik och självständig, social, karismatisk, självsäker men utan att vara dryg. Det går hem hos alla, oavsett klass eller om de är vänster/höger/smarta/dumma. 
    Sen har du vissa tilläggsattribut som går hem och vissa men inte hos andra: 
    Det kan vara egenskaper som: Badboy, halvdum, intellektuell och analytisk, empatisk, spontan, machoman, lugn, försiktig, ständigt igång. 
    En socialt skicklig individ vet vilka attribut och drag som kan användas/kombineras vid rätt tillfälle och för rätt ändamål. 

Men går man rent statistiskt nu. Om två sorters män dejtar 100 kvinnor var från olika samhällsklasser och med olika bakgrund. Den sociala, självsäkra, halvdumma, roliga badboyen kommer lyckas kamma hem avsevärt många fler kvinnor än killen som är blyg, lugn, tillbakadragen, osäker, snäll, korrekt, empatisk. 

Jag skulle tro att den förstnämnde kammar hem 9 av 10 brudar, medans den sistnämnde kammar hem 1 av 10. 
    Du har nog rätt i vem som hade fått tjejerna.
    Sen kan tjejer förneka det hur mycket dom vill. Verkligheten talar sitt tydliga språk.
    Jag skulle nog säga att bara egenskapen egocentrisk gör att du får lättare att få tjejer än att du inte är egocentrisk, alltså i grunden en negativ egenskap.
  • Anonym (Picasso)
    Anonym (Man) skrev 2025-05-31 14:29:50 följande:

Ja snälla killar som dansar efter deras pipa. 
    Dom säger sig vilja ha killar som är i kontakt med sina känslor och sin feminina sida.
    Sen kommer en medelhavsraggare med kvinnosyn från medeltiden och kvinnan faller pladask.

Ja jag överdrev en smula i hypotesen.
    Men så är det, vad en kvinna säger att hon vill ha och vad hon egentligen trånar efter är två separata saker.
    Du har verkligen ingen koll. Det bästa en man kan göra är att vara ansvarsfull, drivande och initiativrik. Vara "snäll" är en självklar grundegenskap där män som kallar sig själva vara "snälla" antagligen inte är det. Därför tror de att kvinnor inte gillar "snälla" killar.

Det är ganska frånstötande att du inbillar dig att kvinnor vill ha snälla killar som dansar efter deras pipa. Vareviga "jag vill ha en tjej"-tråd så skriver kvinnor i princip det ts hävdar. Nu använder ts andra former av ord och uttryck som  pekar på en inneboende misogyni och då vaknade könskrigarna mot kvinnorna upp från sin slummer. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Picasso) skrev 2025-05-31 14:42:38 följande:
    Du har verkligen ingen koll. Det bästa en man kan göra är att vara ansvarsfull, drivande och initiativrik. Vara "snäll" är en självklar grundegenskap där män som kallar sig själva vara "snälla" antagligen inte är det. Därför tror de att kvinnor inte gillar "snälla" killar.

Det är ganska frånstötande att du inbillar dig att kvinnor vill ha snälla killar som dansar efter deras pipa. Vareviga "jag vill ha en tjej"-tråd så skriver kvinnor i princip det ts hävdar. Nu använder ts andra former av ord och uttryck som  pekar på en inneboende misogyni och då vaknade könskrigarna mot kvinnorna upp från sin slummer. 
    Snälla killar får inte ligga, det är ett utbrett talesätt och inte tagit ur luften.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Picasso)
    Anonym (Man) skrev 2025-05-31 14:44:30 följande:
    Snälla killar får inte ligga, det är ett utbrett talesätt och inte tagit ur luften.
    Killar som fjäskar för kvinnor och tror att deras utplånande, toffliga sätt skulle ge dom en inträdesbiljett till skötet och när det inte händer blir förbannade-killar

Är vad killar tror att vara "snäll" betyder. Dvs raka motsatsen till snällhet.
  • Anonym (Rock)
    Anonym (Picasso) skrev 2025-05-31 15:11:17 följande:
    Killar som fjäskar för kvinnor och tror att deras utplånande, toffliga sätt skulle ge dom en inträdesbiljett till skötet och när det inte händer blir förbannade-killar

Är vad killar tror att vara "snäll" betyder. Dvs raka motsatsen till snällhet.
    Jag gjorde förändringen TS talar om i 15-16 års åldern.

Plötsligt gick man från oattraktiv till attraktiv trots att enda egentliga skillnaden var att man inte längre brydde sig om sig om kvinnors åsikter om en.
Svar på tråden Ni män och killar som ej kan få en partner, detta måste ni börja lära er: