• Tow2Mater

Helt olika syn på hushållet

Kompromissa.
    Skaffa diskmaskin och skölj av disken och ställ in den i maskinen efter maten. Sedan kan den köras men plockas ur nästa dag.
    Sätt en gemensam städtid på måndagar efter jobbet en timme. Låt sedan helgen vara fri.

Att en springer och konstant ska småstäda och plocka kan störa den andras avslappning då det ger dåligt samvete fast man vet man gör sin del en annan dag.

• Tow2Mater
    Anonym (Kulkille) skrev 2025-06-01 00:47:33 följande:
    Ja så oerhört, har inte alla DISKMASKIN? 
    Nej men man tycker det borde ingå som standard i de flesta drömhus i ett i-land som sverige idag.
  • Tow2Mater
    Anonym (Qwerty) skrev 2025-06-01 09:03:32 följande:
    Så du menar att de ska med sig disken till drömhuset de ska flytta till om två månader?

Jag förstår att du hejar på Trump, hans anhängare är ju inte de smartaste, om man säger så. 
    Så om man läser fel på 'trots han bott här 2 månader är det inte uppplockat än' - så ska du ta till personliga attacker?
  • Tow2Mater
    Anonym (Disk) skrev 2025-06-01 07:46:50 följande:

Mycket fokus på diskning här nu! Jag har diskmaskin men har ganska mycket saker jag ändå diskar för hand. Som inte tål maskindisk. Är jag ensam om det? 

Varför köper man saker som inte tål diskmaskin? Byt ut dessa saker för att minska framtida jobb.
Svar på tråden Helt olika syn på hushållet