Inlägg från: Fjäril kär |Visa alla inlägg
  • Fjäril kär

Flytta

Du är fri att flytta vart du vill som ensam person. 

Men om barnen är sol-placerad så kommer givetvis inte dom att följa med. Din flytt in?nebär ju då att du inte kan hälsa på dina barn på det sätt du förmodligen gör idag och påverkar dina chanser att överhuvudtaget få tillbaka dom
    Socialtjänsten i andra länder är i regel betydligt hårdare än i Sverige så räkna inte med nån hjälp i det nya landet.

• Fjäril kär
    Anonym (grandaaserr) skrev 2025-05-31 22:22:42 följande:
    Idag? idag är rena smörjan.
    ett bevakat besök en gång i månaden. För vad?
    Jag är ju uppenbarligen ett så jävla stort hot, Känner ett par och dom fpr ha sina barn på helgerna, och det går rykten om psykologisk nertryckning och fysisk misshandel. ( inget sånt hos mig).
    Eller är de bara för att jag röt till åt Socialarbetaren när hon krävde att jag skulle släppa allt jag gjorde när hon ringde för att hon såg sig som den viktigaste personen på planeten.
    Hade sagt till henne i tidigt skede att jag ringer upp om jag inte kan ta samtalet pga någon omständighet, nay nay nay, "häxan" krävde alltså att jag skulle släppa allt...  Fy Faan.
    Att du käftar emot soc är aldrig en bra idé om du vill ha bättre umgänge med ditt barn.   
Svar på tråden Flytta