Inlägg från: Anonym (Ardnane) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ardnane)

BF februari 2026 🌷

Siripiri skrev 2025-07-24 17:42:12 följande:
    Sedärja! Ja min kompis klarade inte sin graviditet utan movicol🙈 jag köpte hem någon variant med banan och jordgubbssmak efter mitt X då magen var ur funktion då, DET VIDRigaste slemmet jag tvingat i mig 😂😂 Min kompis sade att det fanns annat så ska leta efter de 😄 
    Ja jag kommer nog få testa runt! Hålla mig borta från pasta på vardagarna iallafall 😌
    Läste i en annan tråd att det ser fortsatt fint ut med ert frö 🥹❤️
  • Anonym (Ardnane)
    Siripiri skrev 2025-07-24 21:33:03 följande:
    Jaa🥹♥️ Börjar kännas bra i magen nu, att det faktiskt kan gå vägen🥰 råkar ha turen att va en av dem som mår rätt bra som gravid och får bara acceptera de. Jag har ju faktiskt senaste året lagt ner energi på att boosta och ta hand om kroppen. Ifall jag inte minns fel så har Vulverine sagt att man delvis faktiskt kan styra sitt mående under gravidet genom att stötta kroppen under trimester 0 ☺️  

Så skönt 🥹❤️ 

Jag har också mått bra de graviditeter vi haft, och faktiskt mindre symptom med varje graviditet 🙈 Det är toppen, jag kunde vara ute och promenera ordentligt ända fram till förlossningen och inom bara några dagar kändes kroppen som vanligt igen. Det är tuffare om man tex inte får i sig näring på några månader eller foglossning. 

• Anonym (Ardnane)

Beklagar, så orättvist 💔 hoppas det snart ska få gå vägen för er ❤️

Anonym (A-Ö) skrev 2025-07-24 23:24:43 följande:

Jag kliver ur tråden. Var på ul idag och fick besked om att hjärtat nyligen slutat slå.💔   Önskar er andra lycka till!

• Anonym (Ardnane)

Vårt lillasyskon har vuxit på 🙏❤️ Sjukt nervös och rädd ju närmare jag kom (fick dessutom åka själv utan min sambo). Så skönt att allt såg bra ut och imorgon är det två veckor till kub 🤗
    De sa att nipt kommer tillbaka på omkring 8 arbetsdagar (går till karolinska), så någon gång nästa vecka hoppas vi på svar 🙏 
    Helt tömd på blod efter kub blodprov på förmiddagen och nipt efter lunch. Firar med en koffeinfri latte när man är i stora staden 🙈

• Anonym (Ardnane)
    Rosen3 skrev 2025-07-28 14:53:54 följande:
    Åh så härligt!! Vilken vecka är du i nu? ❤️ Jag har ultraljud imorgon igen och är så nervös. 
    Idag mätte det 11+1 ❤️
    Det är inte många timmar kvar att vänta, förhoppningsvis ser allt toppen ut imorgon igen 🙏❤️ Hur långt är du?
  • Anonym (Ardnane)
    Anonym (Babs) skrev 2025-07-28 15:34:57 följande:

Rosen3, jag har också ultraljud imorgon! Kommer vara i vecka 13+5 då. Håller alla tummar och tår att allt ser bra ut för oss båda ❤️❤️🙏

Uppdatera oss sen 🥰 Är det för kub? 
  • Anonym (Ardnane)
    Rosen3 skrev 2025-07-28 18:55:28 följande:
    Tack för pepp! är så nervös att det stannat av. Är i vecka 9+3 😊❤️
    Förstår det, berätta att du är rädd så brukar de vara väldigt snälla och tydliga på en gång 🥰 Jag kollar aldrig från början utan väntar på att de ska berätta. Det var tex svårt för mig att se när jag väl kollade att hjärtat slog innan hon visade mig. Så kollar man på en gång så kan man bli ännu räddare. 
    Uppdatera oss imorgon, och jag hoppas det blir glada nyheter om en växande liten skatt ❤️
  • Anonym (Ardnane)

Tydligt på min vilopuls att jag varit lite nervig idag 😅 
    Fler som följt sin vilopuls? Min är nere typ som innan jag blev gravid efter att de första veckorna efter plus ökat 5-10 bpm. 

• Anonym (Ardnane)
    Siripiri skrev 2025-07-28 20:55:08 följande:
    Jag kollar min med 🙈 gick upp på 71 i början, men nu har snittvilopulsen pendlat mellan 65-67 senaste två veckorna beroende på hur mycket jag sovit och när jag lagt mig😊 Så 5-10 över min vanliga snittpuls genom månaden.  
    Som lägst är jag nere på 53-54 nu, innan graviditet ner till 45, så märks att kroppen jobbar på 🤓 

Det är lite roligt att se hur kroppen reagerar i smyg eller vad man ska säga 🙈 
    Förra gången var jag livrädd när vilopulsen föll ner mot mer normala igen, denna gången vet jag att det inte betyder något. 

Jag har mått väldigt bra både förra och denna graviditeten, men det går ändå hitta saker som kroppen reagerat på. Minns jag blev så hemskt andfådd senare i graviditeten vid minsta lutning uppåt 😅 

• Anonym (Ardnane)
    Doris2024 skrev 2025-07-29 00:01:55 följande:

Jag har hållit mig i bakgrunden och bara läst nu ett tag. Har mått ganska illa sen midsommar men ändå inte riktigt vågat hoppats. 17 år sedan min yngsta kom och många nojiga tankar. Har haft ett tyst missfall en gång för 20 år sedan och det har gnagt i huvudet denna gång. 

Idag fick vi äntligen göra kub 😍
    12+1 och bäbis var precis som den skulle. Rätt storlek, alla organ och kroppsdelar på rätt ställe, hjärtat pumpade på och allt var bra. Jag fick en låg risk trots mina 43 år och vi blir inte rekommenderade någon nipt. 
    Nu kan jag slappna av och tro att denna bäbis kommer stanna och njuta av min mage så länge 🤩

Lycka till ni andra! 

Grattis 🥰 så alldeles underbart! 
Svar på tråden BF februari 2026 🌷