Separation med barn
Hejsan familjeliv, jag och barnens mamma kommer att separera. Tyvärr lite infekterat från bådas sidor.
Jag har spelskulder sedan ett tag tillbaka och med löneutmätning så är livet ganska tufft med hopp om en skuldsanering inom en snar framtid.
Barnens mamma har ett välbetalt jobb och tanken är att vi ska åtminstone försöka bo i samma huskropp i en varsin lägenhet för att underlätta övergången för barnen från ständigt närvarande till växelvis boende.
Mitt problem, jag äger ingen bil i nuläget och jobbar som rörmokare på byggen vilket innebär fasta tider 06:30 till 16:00 mån-tors och 06:30 till 13:00 på fredagar medans sambon jobbar hemma och börjar mellan 8-9 på morgonen. Barnens förskola öppnar 06:45 och med mina tider så blir det svårt att lämna på förskolan då jag har barnen. Och min känsla är att mamman då kommer att "du får lösa det där bäst du vill" kan jag begära på nåt sätt att hon får hjälpa mig att köra barnen till förskolan? För hämtningar kommer inte vara något problem utan endast lämningar mvh