Inlägg från: Dexter dot com |Visa alla inlägg
  • Dexter dot com

Kontrollerar partner?

Nej, du kontrollerar inte honom utan förväntar dig att han tar det ansvar han åtog sig när han skaffade partner och barn. Förstår han inte det så boka upp dig lika mycket utanför hemmet utan barn några veckor och se om han förstår hur orimligt det är.

• Dexter dot com
    Anonym (Prioriterar) skrev 2025-06-07 10:01:23 följande:
    Jag är den som är föräldraledig. Och ja tre kvällar i veckan är det olika styrelsemöten eller liknande möten. Om man engagerar sig i alla möjliga saker hela tiden så blir det många möten. Det är inte för samma föreningar utan han är väl engagerad i 10 olika saker, så tro mig, han har att gör. Så vi ses aldrig om jag inte säger ifrån. Sedan kan han då gå iväg med barnen själv till parken när han fått skäll, men då står han ju bara och svarar på mejl och liknande från parken med barnen. Han är ju aldrig närvarande även när han är fysiskt på plats 
    Hur såg ert liv innan barnen och med det första barnet? Prioriterade han dig/er då eller har hans liv sett ut så här frön början. Har han varit drivande i att skaffa barn eller har det kanske mer varit din önskan?
Svar på tråden Kontrollerar partner?