Så jävla trött på porr att jag snart gör något åt det
Sorry, råkade trycka nertumme, menade att trycka upp. I feel you bro, och sånt, har varit i exakt den situationen.
Min fru har kommit igång lite mer igen sen dess. Vi har visserligen aldrig haft sex så ofta som varje dag (utom precis när vi träffades kanske), utan snarare en gång i veckan när det var som oftast. När det var som värst var det 3-4 månader mellan gångerna. Vissa av gångerna var hon helt oengagerad och det är för mig minst lika förnedrande att använda henne som sexdocka som att inte få något alls. Jag mådde inte alls bra under den perioden, oavsett hur löjligt det kan låta att gnälla över att få för lite sex.
Hon är som sagt igång lite mer igen. Ibland dröjer det en månad mellan gångerna, men när det väl händer är det bättre än nånsin. Det gör stor skillnad att kunna längta till nästa gång, att veta att hon uppskattar det och tycker jag är bra på det jag gör med henne. Jag är noga med att hon ska må bra, få tid att göra saker hon gillar, samtidigt som vi pratat mycket om det.
Jag har aldrig heller velat vara otrogen, men när man inte blir sedd och bekräftad av sin fru så reagerar man såklart när man får bekräftelse av en kollega eller annan bekant. Jag har också konsumerat en massa porr emellanåt, men är också äcklad av det, vill inte gynna industrin, osv. Jag har försökt ta min tillflykt till erotisk litteratur istället (både läst och skrivit en del), samt AI-genererad porr senaste åren.
Hoppas verkligen att det vänder för er snart!