Så jävla trött på porr att jag snart gör något åt det
Lång historia kort har jag en fru som efter vårt andra barn för snart 5 år sedan knappt velat ha sex. Först var det efter förlossningen, sen var det depression, sen var det mycket på jobb och svårt med lust och sen har jag knappt orkat med.Vi brukade ha sex i alla fall 5 dagar/vecka, ofta varje dag i runt 3-4 år. Sen kom vårt första barn (något vi båda drömt om hela vårt liv) och det gick ned till runt 2 gånger i veckan. Kändes lugnt och nästan lite kul att längta efter det i vardagen.
Men nu efter andra barnet är det dags att fira om det händer oftare än 1 gång per månad och ibland slår det mig "när fan var det sist, måste varit vid sportlovet".
Och ja, nu är det en cirka 2-3 månader sedan och både jag och min fru hatar otrohet men även porr och att bli upphetsad av att se andra ha sex istället för att ha sex med varandra.
Men så för ca 4 år sedan började jag kolla på porr igen för att få något utlopp men gör det i smyg. Ogillar det egentligen, känns lite smutsigt men har kommit till en "skitsamma vad du tycker om det för jag orkar inte annars".
Det jobbiga är att resten är så fruktansvärt bra. Umgänge, ekonomi, familj och relationen bortsett från sex.
Innan frågan kommer så har vi pratat om detta löjligt många gånger. Inte att jag kollar på porr för orkar inte göra en grej av det utan snarare hur pass viktigt det är för mig och försökt "få igång" henne igen men verkar nästan som att den sidan av henne gått och dött och orkar inte längre vara förstående och tålmodig. Sen har jag en tjej som är fem år yngre än mig på jobb som troligtvis hade varit på direkt så fort jag besvarade hennes signaler. Har aldrig någonsin varit på kartan att vi ska göra något och påminner henne om att jag har en fru, men är det en AW eller liknande är hon likt förbannat där igen och ska hålla på och locka med sin villighet och sexiga kropp och driver mig till vansinne även om jag hatar otrohet. Nu börjar dock linjen mellan porr och otrohet att suddas ut lite och vill verkligen inte vara otrogen men går snart i taket av bristen på sex trots att jag är i form, är som fisken i vattnet i sociala situationer, har ett jobb med "hög status", är världens pappa till våra barn, har bra ekonomi och ja, allt är bara under kontroll på en hög nivå.
Ville väl dels skriva av mig lite, men tar gärna emot något tips med som helst inte är "bara sätt på hon på jobbet" för det hade varit lätt, men destruktivt för det hela.