Var på anställningsintervju, inte hört något på en månad
det kom ut en tjänst på ett företag som jag sökte. Jag är bekanta med de som jobbar där o de har flertalet tjatat om att de vill jag ska börja där. Har en nära släkting som jobbar på ekonomi där denna tjänsten då var o de har verkligen varje gång en tjänst varit ute pratat om hur mycket de vill jag ska söka. nu kom det då en tjänst som jag ansåg jag var intredserad av så jag sökte o var på intervju. bara meddela detta. hur hade ni tänkt om detta företag ? Trots att de haft en ansökan på just en specifik tjänst sa de att de inte vet själva hur de ska göra, om de ska anställa 2, anställa någon på deltid, hyra in någon. jag tyckte det lät lite konstigt när de ändå haft en ansökan. I vilket fall avslutade de med att de ska prata ihop sig o hör av sig veckan efter. Detta är 1 månad sen nu o jag har inte hört ett ord. Jag vet att de inte anställt någon O min bekant där har inte hört något alls som är med på samma möten.
jag stappade typ intresset helt av att ens vilja börja där. Jag tycker att även om saker är oklara så hör man av sig för att meddela. Hur hade ni tänkt?