Vallmo93 skrev 2025-06-23 18:42:46 följande:
Grattis igen Siripiri 😍
Hur går/känns det för alla? 😄
Jag är på cd13 och brukar ha ÄL runt cd15-16. Så inne i mitt fertila fönster nu. Har rejält med sekret sedan några dagar tillbaka men ännu inget utslag på test, borde nog komma närsomhelst. Åh hoppas så mycket på denna månad!!! Nästa månad är vi bortresta 4 dagar och delar rum med en massa vänner (no privacy) och det ser ut som ÄL kommer hamna på den absolut sista dagen på resan 😩 menmen, borde egentligen inte tänka på nästa månad redan 🙈❤️
Siripiri skrev 2025-06-22 18:14:04 följande:
Ja alltså min har alltid vart kring 14-15 innan och så kom min också på CD10 eller 11 förra cykeln 😳
Damn 12 ggr!😮?💨 imponerad 💪🏼♥️
Jag råkade faktiskt mot all min tro få ett plus idag, svagt men ändå🙈 Mensen skulle kommit men tempen höjdes imorse och brösten ömmar ännu mer än igår och så tog ett test när jag kom hem från midsommarhelgsfirandet. Blev glad men med min bakgrund så får jag glatt ta en dag i taget ♥️
Inte haft några symptom alls, för brösten ömmar alltid innan mens i olika grad/dagar.
Åh hoppas ni löser det med no-privacy grejen!
Jag är inne på äl+8, enligt mina tester så fick jag ägglossning på cd12. Jag fick lite molvärk igår i nedre delen av magen, kanske implantation? Sedan så drömde jag i natt att jag var gravid haha..
😁
Grattis siripiri!😍