• Sarasi

BIM juli 2025

Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat. 

Hoppas på många härliga semesterplus!

• Svar på tråden BIM juli 2025
  • Vallmo93

Kul ☀️🤞Jag hänger med i juli igen! BIM kommer säkert uppdateras när ÄL blir bekräftad. 

9/7 - Vallmo93

• Anonym (Längtan efter nr 3)

Jag hoppar också över hit från junitråden. Kan inte lägga in mig på listan än då jag fortfarande väntar på min första lyckade ägglossning efter preventivmedel men hoppas juli är månade då lyckad ÄL sker och jag kan få skriva in BIM datum 🌺

• Hejasommaren

Hoppar också in här då mensen kom i torsdags. Tror BIM blir runt 15/7 men får justera när jag fått bekräftad ÄL. 

3/7 - majsipajsi
    9/7 - Vallmo93
    15/7 - Hejasommaren

• Jullan00

Åh, äntligen kom juli-tråden! Jag har följt dem senaste trådarna men jag hoppar in nu. Jag slutade med p-piller i januari, vi är inne på min andra cykel där vi försöker aktivt att få barn. Det är först denna cykel som jag har börjat med ägglossningstester. Jag lägger in mitt datum nedan men får justeras ev då jag inte är supersäker. Första barnet, 24 årGlad

1/7 - Jullan00
    3/7 - majsipajsi
    9/7 - Vallmo93
    15/7 - Hejasommaren

• Anonym (Lily96)

Kul med ny tråd och nya tag! Har hängt med i några trådar så nu hoppar jag över till juli. Snart börjar ÄL närma sig för mig och hoppas såklart att den här gången är THE ONE🌟

BIM lista
    1/7 - Jullan00
    3/7 - majsipajsi
    5/7 - Lily96
    9/7 - Vallmo93
    15/7 - Hejasommaren

• Lovve123

Får hoppa in i den här tråden. I fredags i v. 5+4 fick jag en stor blödning som inte kan uppfattas som annat än missfall. Blödde dock bara 1 dygn så det gick fort. Vet inte när ägglossning kommer komma så kan inte lägga in mig på listan än. Har cb advanced stickor. Någon som vet om jag ska räkna blödningen som mens? Så jag vet ungefär när jag ska börja med stickorna. 

• Sarasi
    Lovve123 skrev 2025-06-15 17:22:27 följande:

Får hoppa in i den här tråden. I fredags i v. 5+4 fick jag en stor blödning som inte kan uppfattas som annat än missfall. Blödde dock bara 1 dygn så det gick fort. Vet inte när ägglossning kommer komma så kan inte lägga in mig på listan än. Har cb advanced stickor. Någon som vet om jag ska räkna blödningen som mens? Så jag vet ungefär när jag ska börja med stickorna. 

Vad tråkigt att höra! ❤️ räkna blödningen som mens men ägglossningen kan komma lite senare efter missfall eftersom gravidhormonerna ska gå ur kroppen också. 
  • Lovve123
    Sarasi skrev 2025-06-15 19:12:56 följande:
    Vad tråkigt att höra! ❤️ räkna blödningen som mens men ägglossningen kan komma lite senare efter missfall eftersom gravidhormonerna ska gå ur kroppen också. 
    Tack snälla ❤️ ja precis jag ska ta gravtest med i veckan så jag vet att hcg gått ur kroppen
  • Anonym (Lily96)
    Lovve123 skrev 2025-06-15 17:22:27 följande:

Fy så trist, beklagar💔 Varmt välkommen tillbaka - även om det såklart är det sista du ville. Hoppas kroppen är på hugget nu och ger dig ett nytt plus snabbt
Svar på tråden BIM juli 2025