Anonym (Hoppaspånr1) skrev 2025-06-27 18:54:58 följande:

Ja det kan vara så. Hann aldrig få positivt på ägglossningstesterna för dom tog slut precis när jag började få stegring och alla apotek var stängda. Lägger in en bild på hur de såg ut samt min tempkurva. Tänker att antingen blev det positivt mellan de två sista testen och att jag missade det eller att det blev positivt dagen efter. Brukar aldrig få så starka streck dagen innan ägglossning. Så om jag hade ägglossning på söndagen skulle det ju kunna fästa idag på äl+5, för det är väll det tidigaste som går om jag minns rätt.
Det låter ju lovande med så mycket symtom! När jag var gravid så kunde det verkligen variera från dag till dag så jag tycker inte att du ska ge upp hoppet än. Har du varit gravid innan och vet hur graviditetströtthet känns? För om du känner igen det så är du helt klart gravid. Det är en trötthet som inte går att få annars😂
Tycker det är svårt att tolka andras temp då min lever sitt eget liv. Min temp brukar dock få en tydlig dipp och sedan stiga så som din gjorde cd22 och cd26. Om det var ÄL 22-23 så bådar det ju gott 😊🤞🏻
Har ingen graviditet i bagaget men har varit extremt trött, inte bara gäspig utan mer orkeslös och haft svårt att hålla ögonen öppna, både före och efter middagen. Har t.o.m. behövt ta powernaps vilket aldrig hänt tidigare😅. Funderar på om orkeslösheten beror på järnbrist men då borde jag vara fortsatt trött även idag