• Tjej90sve

BIM juli 2025

Hej!
    Jag fick inget plus i juni månad. Trots att jag bara fick en rosa blödning vid ett tillfälle när jag skulle haft mens. Har tagit fler gravtest varje vecka men totalt dött på dessa. 

Så nu hoppas jag att min ägglossning funkar som den ska denna månad! Vi kör på, den beräknade ägglossningen enligt appen ska vara nu denna vecka. Så vi får se vad som händer.

Trodde verkligen jag skulle få ett plus när mensen uteblev. Riktigt tråkigt att det inte blev det Rynkar på näsan

• Tjej90sve

Här har jag börjat få blinkande smiley på ägglossningstesten (Clearblue). Samma som förra månaden. Fick förra månaden aldrig någon fast smiley å heller ingen mens.

Jag hoppas verkligen jag får en fast smiley snart, inne på dag 3 med blinkande smiley. Sist blinkade smiley i typ 7 dagar. Har inte skrivit upp mig på BIM listan ännu då jag ej vet min cykel.

Någon som blivit gravid med blinkande smiley?

• Tjej90sve

Idag kom min mens fast jag hade blinkande smiley i 3 dagar. Vet inte när jag haft ägglossning läste att det kan reagera på ÄL tester då..var iofs 52 dagar sen senaste mensen. Så jag hoppas nu att kroppen äntligen hittat sin cykel efter 3 mån utan p-piller :)

Lycka till åt er andra :)!!

• Tjej90sve

Har nu haft min mens klar denna månad. Testat med CB digitalt ältest idag! ingen blinkande smiley idag. Men från imorgon tänkte vi köra varannan dag mys!

• Tjej90sve

Här blinkar det på med glad smiley på ÄL-testerna. Har ännu inte lyckats få en fast smiley som ska indikera ÄLdagen. Är på cykeldag 8 och har börjat testa tidigare än förut, började först då på dag 12 kanske och testa ÄL.

• Tjej90sve

Här letar jag ännu efter min ÄL dag! Enligt appen ska den vara om några dagar. Men CB testet för ÄL visat blinkande gubbe nu i flera dagar. Vill så gärna ha en fast. Har försökt sen slutet av april att bli gravid. Och lyckas inte hitta någon ÄL. 

Har man ÄL inför varje gång man får mens? 

• Tjej90sve

Är det någon mer här inne som äter antidepp? Blir tokig på hur mkt känsel och lust det tar bort i sexlivet. Tar så lång stund för mig att komma igång. Är som dag och natt utan antidepressiva gällande känseln.
    Sällan vi får den långa tiden det krävs för att ha mys. Denna vecka har varit katastrof när vi behöver få till det enligt appen. Släkt som kommit å knackat på när vi försökt då ena barnet varit på kalas, ett strömavbrott, barn som inte vill somna å är vaken till sent. Känns som det inte är dags för oss ännu iaf med att vi knappt kan få till något mys..

• Tjej90sve

dem som aldrig ätit det kan inte förstå vad det gör med sexlivet kan jag säga. Jag vill dock inte sluta med medicinen just nu vill åtminstone äta den i ett halvår till. 

Hur gick det för dig att sluta? Jag äter den främst mot ånges.

hemliganatta skrev 2025-08-05 08:44:58 följande:

jag har precis slutat med mitt sertralin i samband med när vi började försöka med bebis, hade noll sexlust av det med.. 

• Tjej90sve

Hur gick det för dig? ❤️ har ingen erfarenhet av det själv men förstår din oro! 

Granen123 skrev 2025-08-06 13:45:28 följande:
    Nu ringde läkaren och meddelade att mina prover gått från 209 till 203 på två dygn. Så det är ingen kraftig sänkning som indikerar missfall men inte heller någon naturlig ökning med det dubbla som det borde ha varit. Därav dem starkt misstänker utomkvedshavandeskap. Jag ska tillbaka imorgon kl 10 för ett nytt VUL och då ska de även informera om potentiella behandlingsmetoder. 

Jag känner bara en sån skräck och rädsla. Det var precis det här jag själv misstänkte och var rädd för: är livrädd att bli av med en äggledare. Har redan extremt låg äggreserv. Vill bara inte opereras eller förlora någon del av min kropp. Men är rädd att jag är illa tvungen? ni som gått igenom liknande eller samma sak. Hur gick det sen för er? Jag vill ju bara fortsätta med bebisverkstan men den lär bli pausad på obestämd tid nu 😭😭 någon nämnde något om en facebook grupp för personer som gått igenom X, vet nån vad den heter? Tack för all omtanke från er på forumet ❤️
Svar på tråden BIM juli 2025