BIM juli 2025
Hej, vet egentligen inte om det är speciellt lönt att skriva in sig i BIM listan, men tycker det är så trevligt att följa er andra.. Har inte fått min mens än, så troligtvis har appen (fertility friends) reggat fel dag på ägglossning. När jag tänker efter är min kurva precis som en med pcos. Gyn som jag gick till i april verkar inte anträffbar så ikväll har jag skickat in en egen vårdbegäran till gynekologmottagningen. Jag har inte haft mens på snart tre månader. Idag är det CD 76. Den 2 april var jag hos gyn och fick provera, det gav mig en blödning den 21 april men sen dess har jag inte haft något. Innan det så hade jag inte haft mens sen början på februari. Jag tappar motivationen till att försöka skaffa ett trejde och sista barn för min del. Jag blir bara 34 detta år, och enligt gyn var jag inte i klimakteriet men det känns så när mensen är så glest emellan gångerna.
Jag har turen att ha mina två barn, bara det att man så gärna önskar sig ett tredje och sista. Känner mig bara lite frustrerad i kväll.