BIM juli 2025
Jag ser inte om det är början till streck eller inte. Vet att bilderna som läggs upp här blir blurrigare så det är svårt att avgöra i början ❤️ Hoppas!!
Jag ser inte om det är början till streck eller inte. Vet att bilderna som läggs upp här blir blurrigare så det är svårt att avgöra i början ❤️ Hoppas!!
Skrev i en Facebook grupp angående testet och får så blandade svar så vet inte vad jag ska tro😂 Tror ni att ett digitalt kan visa positivt imorgon om det är så svagt idag?
Åhh men hoppas det kan vara något! 😍😍 Kan ju ta ett litet tag innan hormonerna syns på test. Uppdatera sen kommande dagar!
Jag är också på ÄL + 7, hemsk väntan! För mig känns det mörkt, hade mensvärkskänsla i fredags och igår. Idag är det helt borta 😅 Känner bara humörsvängningar, hopplöshet och pyttelite ömma bröst. Vet att det är för tidigt att dra slutsatser nu, men jag kan inte annat än tänka ?varför skulle det helt plötsligt fungera nu? ❤️
Så sant så ❤️ Jag blev gravid en gång tidigare som slutade i missfall och då fick jag mensvärk från ÄL + 10 och varje dag fram tills efter BIM. Så det är det jag tolkar som är ett tecken men vi får se. Kroppen är finurlig och jag hoppas det blir ett mars barn för oss båda 🙏
En dag hit eller dit är inte så noga. Särskilt inte om du lagt den en dag senare för finns ju naturlig variation också.
Men alla experter här inne, hur noga behöver man vara med tiden på ägglossningstesten? Eftersom jag har semester så har jag ju tagit lite sovmorgon varje dag men imorgon ska jag besikta bilen tidigt på morgonen och kommer då gå upp två timmar tidigare. Jag behöver alltid kissa när jag vaknar. Så frågan är, är det bäst att ta testet direkt på morgonen ändå, även om det skiljer 2h. Eller ska jag ta ett test ?rätt? tid men då inte hållit mig så många timmar?
Mensen kom nu på kvällen🥲 Lite snopen men nästa BIM är 26/7 så jag lägger väl till mig igen haha😄 Ska bli spännande att följa hur det går för er under väntan på min ägglossning, hoppas på många plus!
BIM-Lista
1/7 - Jullan00 ➖
1/7 Ebba921
3/7 - majsipajsi
3/7 - Hoppaspånr1
5/7 - Lily96
9/7 - Vallmo93
9/7 Juliflicka
9/7 - Lovve123
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor
13/7 - Nm25
14/7 - Amanda
14/7 - Elisand
15/7 - Hejasommaren
18/7 - Syren93
18/7 - ElsaCross
19/7 - Valkyrian
20/7 - Saras
20/7 - Siripiri
22/7 - Loviisa92
26/7 - Jullan00
Med rfsu tog jag på eftermiddagen/kvällen. Men det var svårare att få till samma tid samt att jag kan kissa ganska ofta dagtid så det hann inte alltid gå tillräckligt många timmar emellan. Så morgonen är lättare för mig. Även om det just idag ställde till sig.
Min mens kom imorse. Trots många och ihärdiga symptom tog jag inget gravtest. Var på bröllop i lördags och drack både bubbel och 1 glas vin. Sambon frågade om jag tror det hänger ihop. Vill inte ens tänka den tanken. Ska tillägga att han bad mig avstå ifall att och jag kände äsch något glas kan man väl ta, har inte druckit på evigheter. Nu hade det nästan känts bättre om jag tagit ett neg gravtest före så det varit en ickefråga.
Uppdaterar listan då jag också hinner med en till omgång i juli.
BIM-Lista
1/7 - Jullan00 ➖
1/7 Ebba921
3/7 - majsipajsi
3/7 - Hoppaspånr1
5/7 - Lily96 ➖
9/7 - Vallmo93
9/7 Juliflicka
9/7 - Lovve123
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor
13/7 - Nm25
14/7 - Amanda
14/7 - Elisand
15/7 - Hejasommaren
18/7 - Syren93
18/7 - ElsaCross
19/7 - Valkyrian
20/7 - Saras
20/7 - Siripiri
22/7 - Loviisa92
26/7 - Jullan00
30/7 - Lily96
Är det någon här som kan mycket om tempning? Har läst att tempen sjunker en eller flera dagar innan mensen kommer men min är fortfarande hög och ska ha mens imorgon tror jag. Kan det betyda att jag är gravid eller kan tempen sjunka på mensdagen också? Den är dock inte lika hög som när jag var gravid