• Ebba921

BIM juli 2025

Anonym (Hoppaspånr1) skrev 2025-06-29 14:07:00 följande:

Ser ni något streck här eller har jag linje ögon? Kanske svårt att se, förstår inte hur bilderna kan bli så suddiga när man laddar upp dom här😂 Bilden verkade hamna på sidan dessutom

Jag ser inte om det är början till streck eller inte. Vet att bilderna som läggs upp här blir blurrigare så det är svårt att avgöra i början ❤️ Hoppas!! 

• Ebba921
    Anonym (Hoppaspånr1) skrev 2025-06-29 15:28:01 följande:
    Jaa hoppas verkligen🤞🏻❤️ Är bara på äl+7 men har haft lite symptom så kände att jag var tvungen att testa. Kan inte borsta tänderna längre utan att få kväljningar och nästan spy och så var det när jag var gravid sist också. Sen var jag nära på att spy igår när jag åt vilket också var konstigt. Men det känns lite för tidigt tycker jag

Åhh men hoppas det kan vara något! 😍😍 Kan ju ta ett litet tag innan hormonerna syns på test. Uppdatera sen kommande dagar!

Jag är också på ÄL + 7, hemsk väntan! För mig känns det mörkt, hade mensvärkskänsla i fredags och igår. Idag är det helt borta 😅 Känner bara humörsvängningar, hopplöshet och pyttelite ömma bröst. Vet att det är för tidigt att dra slutsatser nu, men jag kan inte annat än tänka ?varför skulle det helt plötsligt fungera nu? ❤️

• Ebba921
    Anonym (Hoppaspånr1) skrev 2025-06-29 15:55:38 följande:
    Förstår verkligen känslan. Förra gången jag blev gravid så fick jag pluss den månaden jag var helt säker på att det inte blev något så man vet aldrig! Det var faktiskt den månaden jag hade minst symtom också konstigt nog😂 Och det är ju så otroligt tidigt så mycket kan hända❤️

Så sant så ❤️ Jag blev gravid en gång tidigare som slutade i missfall och då fick jag mensvärk från ÄL + 10 och varje dag fram tills efter BIM. Så det är det jag tolkar som är ett tecken men vi får se. Kroppen är finurlig och jag hoppas det blir ett mars barn för oss båda 🙏 

• Ebba921
    Siripiri skrev 2025-06-29 18:06:23 följande:
    Jag hade ju inga symptom heller förutom att det kändes som att brösten skulle börja ömma knappt en vecka efter ÄL, men kom inte på riktigt förens vid 10 Dpo, så ge inte uppe ☺️♥️
    Tyckte även att jag torkade upp, samt gick ner i vikt, därför jag verkligen inte trodde jag var gravid 😂 Sen mensvärkskänslan kan ha vart implantation/^rörelse^ av ägg, tar ju runt 3-5 dagar för ägget att ta sig ner till livmodern. Haft sån värk innan när jag plussat, ofta 4 dagar efter ÄL. 

Blev många plus förra månaden och solen gör sitt för ens d-vitamindipåer och fertiliteten 😃

Vad intressant, har aldrig tänkt på det där med att det såklart kan vara rörelse ner i äggledaren också! Vi får se, nu är det lugnt där inne, mer vilt med mitt humör 😛

Haha kul du säger det där med att torka upp. Jag läste överallt om att man får ökade flytningar men sist när jag blev gravid var jag så torr i kombination med mensvärken som kom och gick 😅 Kroppen alltså! 

Vad roligt att höra! Detta är försök 12 och jag hoppas kroppen vill nu. Är så trött på att varje månad ta Letrozol, gå till gyn som säger att allt ser optimalt ut och sen ingenting? Men denna gång låg vi 12 dagar i sträck och det har vi inte testat innan 😂 

Hur mår du Siripiri? Har du hunnit landa i ditt plus? ❤️

• Ebba921
    Siripiri skrev 2025-06-29 19:16:22 följande:
    Jaa ägget ska ju ta sig ner med 😃 Pms är inte kul aka professionell mood swinger😂

Ja förr har dem hållit sig krämiga och mycket fram till mens typ ! Man blir minst sagt förvirrad 🥲 

Åh ja gud va segt :(( Damn! Det är så imponerade 😁💪🏼 
    Har ni kollat hans sperma förresten?  

Jo alltså livmodern värker på, likaså brösten, var ändå lite trött idag vilket jag blev ^ lite glad över ^ och mindre känslor av hjärtklappning som jag haft innan i veckan. Hade lite svårt att få i mig frukost med, inget illamående men bara dålig aptit.
    Sen testade jag morgonkisset nu eftermiddags så fort hämtat nya stickor och test var nästan lika starkt som kontroll så blev lite lugn 🥹♥️

Haha ja det var lite ansträngande men och vi får se om det gav effekt eller om det kanske inte var avgörande 😂 

Men åh ❤️ Låter som det fortlöper som det ska! ❤️ Fint, tänkt att det bara vänder helt plötsligt. Häftigt 🙏🙏

• Ebba921
    Anonym (Hoj) skrev 2025-06-30 13:41:16 följande:

Nån med symptom ännu?

Symptom finns men så oklart om det är vanliga symptom inför mens eller något annat 😅 Började få mensvärk idag ÄL + 8 men tvärblanka grav.test. Låga förhoppningar men är glad över småsaker så som tydlig ägglossning denna månad med både bra utslag på ÄL test och sen temp.ökning. Försöker vara glad för det lilla och jag längtar nästan tillbaka till ÄL test-perioden då jag blir så glad för två sträck 😂

Hur går det för dig? ❤️

månadens temp.kurva: 

• Ebba921
    Annpor skrev 2025-06-30 11:41:12 följande:

Hej på er. 
    Har varit kluven om jag ska lägga in mig i ännu en tråd eller inte. Känts tudelat eftersom månaderna går och det är samma visa varje gång, besvikelse över att inte bli gravid samtidigt glad över andras plus och i det också såklart känslor av avundsjuka och tankar - varför blir det aldrig vår tur? 

Men. Nu är jag här igen. Hoppet är det sista som lämnar sägs det, kanske är det så? Har tagit min första omgång av Letrozol denna cykel, vi får se om det kan hjälpa eller inte. Hoppas att det är vår tur i sommar 🌈

BIM-Lista
    1/7 - Jullan00
    1/7 Ebba921
    3/7 - majsipajsi
    3/7 - Hoppaspånr1
    5/7 - Lily96
    9/7 - Vallmo93
    9/7 Juliflicka
    9/7 - Lovve123
    11/7 - Nanathalie
    12/7 - Annpor
    13/7 - Nm25
    14/7 - Amanda 
    14/7 - Elisand
    15/7 - Hejasommaren
    18/7 - Syren93
    18/7 - ElsaCross
    19/7 - Valkyrian
    20/7 - Saras
    20/7 - Siripiri 
    22/7 - Loviisa92

Känner SÅÅ igen mig ❤️ Månaderna bara rusar framåt och årstiderna blir detsamma men utan plus 😔

Hoppas Letrozol hjälper ❤️ Har tagit det ett par omgångar och de har fått fart på mina cykler 🙏 Även om biverkningarna är jobbiga tycker jag det är jobbigt att gå hela sommaren utan Letrozol! 

• Ebba921
    Siripiri skrev 2025-07-01 12:59:31 följande:

Min temp rör sig neråt dagarna innan. Ta ett test imorgon ☺️

Min temp kan röra sig neråt samma dag som jag får mens. Verkar vara lite olika 😊 Men håller med tidigare, ta ett test imorgon 🤞

• Ebba921

Min ÄL kom senare än jag trodde, uppdaterar och hoppas på att snart se plussen strömma in ❤️

BIM på lördag! Någon annan som har i anslutning? 

BIM-Lista
    1/7 - Jullan00 ➖
    3/7 - majsipajsi
    3/7 - Hoppaspånr1
    5/7 - Lily96 ➖

5/7 Ebba921
    9/7 - Vallmo93
    9/7 Juliflicka
    9/7 - Lovve123
    11/7 - Nanathalie
    12/7 - Annpor
    13/7 - Nm25
    14/7 - Amanda 
    14/7 - Elisand
    15/7 - Hejasommaren
    18/7 - Syren93
    18/7 - ElsaCross
    19/7 - Valkyrian
    20/7 - Saras
    20/7 - Siripiri 
    22/7 - Loviisa92
    26/7 - Jullan00
    30/7 - Lily96
  • Ebba921

BIM -3 idag och jag tog ett testa tidigt test och fick detta ❤️ Jag är superglad men totalt livrädd. Har fått ett missfall + ett kemiskt under dessa 12 mån vi försökt blir gravida. Tar nu Levaxin, hoppas det hjälper till att hålla kvar detta, snälla snälla 

Svar på tråden BIM juli 2025