Siripiri skrev 2025-06-29 18:06:23 följande:
Jag hade ju inga symptom heller förutom att det kändes som att brösten skulle börja ömma knappt en vecka efter ÄL, men kom inte på riktigt förens vid 10 Dpo, så ge inte uppe ☺️♥️
Tyckte även att jag torkade upp, samt gick ner i vikt, därför jag verkligen inte trodde jag var gravid 😂 Sen mensvärkskänslan kan ha vart implantation/^rörelse^ av ägg, tar ju runt 3-5 dagar för ägget att ta sig ner till livmodern. Haft sån värk innan när jag plussat, ofta 4 dagar efter ÄL.
Blev många plus förra månaden och solen gör sitt för ens d-vitamindipåer och fertiliteten 😃
Vad intressant, har aldrig tänkt på det där med att det såklart kan vara rörelse ner i äggledaren också! Vi får se, nu är det lugnt där inne, mer vilt med mitt humör 😛
Haha kul du säger det där med att torka upp. Jag läste överallt om att man får ökade flytningar men sist när jag blev gravid var jag så torr i kombination med mensvärken som kom och gick 😅 Kroppen alltså!
Vad roligt att höra! Detta är försök 12 och jag hoppas kroppen vill nu. Är så trött på att varje månad ta Letrozol, gå till gyn som säger att allt ser optimalt ut och sen ingenting? Men denna gång låg vi 12 dagar i sträck och det har vi inte testat innan 😂
Hur mår du Siripiri? Har du hunnit landa i ditt plus? ❤️