Inte hört nåt från honom på 2 dygn. Dejt inplanerad på lördag. Vad göra?
Har i ca 5 veckor dejtat en man och nyligen blev vi exklusiva på hans initativ. Det har känts bra, han har varit väldigt fin mot mig och har bara visat en massa gröna flaggor hittills. Nu är jag dock superförvirrad och önskar lite synpunkter på hur jag bör agera!
I början av veckan pratade vi om att gå på bio i helgen. Senast jag hörde nåt från honom var TISDAGS KVÄLL där han frågade hur läget vad med mig och för att bekräfta bioplanerna.Chattade lite smått fram och tillbaka efter det och onsdag förmiddag skickade jag senaste meddelandet. Förvisso inget jätteviktigt men det innehöll en fråga.
Nu är jag superförvirrad. Någon enstaka gång har han varit tyst i ett dygn förut vilket jag tycker är helt ok så här i början av dejtingfasen, men aldrig hänt innan att han inte svarat när jag skrivit. Väldigt okaraktäristiskt för honom baserat på det jag sett hittills.
Hur ska man tolka det här? Funderar på att höra av mig under dagen för att se om vi fortfarande har planer eller om jag ska göra nya.
Vi är båda i tidiga trettioårsåldern.