Inlägg från: Anonym (Knubbis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Knubbis)

Vad blir du orimligt irriterad över?

Plastiga fejkkroppar och ansikten. Fult, dålig smak. 

• Anonym (Knubbis)

Någon nämnde pussmun på bilder, selfies i synnerhet. Finner det så larvigt och omoget bara. Varför vill man se ut som ett våp liksom. 

Samma med tjejer som bär urringningar där bollarna nästan trillar ut, som sedan klagar på när de får sliskiga närmanden av sliskiga hanar. Vad hade ni väntat er? En slampig klädsel drar till sig slampiga creeps. Det borde inte vara så svårt att räkna ut.

• Anonym (Knubbis)

Folk som sjunger för sig själva eller visslar på bussen. Sluta behandla kollektiva färdmedel som era egna vardagsrum.

• Anonym (Knubbis)

Autocorrect. Den funktionen borde snarare heta Autofail.

• Anonym (Knubbis)
    Anonym (H) skrev 2025-06-29 21:54:21 följande:

Näbbgäddorna på detta forum. Som alltid ska ha sista ordet och som slingrar sig som ålar då de har fel. Det finns speciellt två här på forumet. De är inte orimligt irriterande, de är bara jävligt irriterande kärringar som älskar att skriva folk på näsan, aldrig kan ha fel och har störda personligheter. 

Skulle ge precis samma bryska omdöme kring alla feta gubbslem som aldrig kan sluta bråka och trakassera kvinnliga medlemmar. 
  • Anonym (Knubbis)
    Anonym (Surgubbe) skrev 2025-06-29 22:34:55 följande:
    ??
    Är du i rätt tråd?
    Tycker nog att taket varit väldigt högt i tråden...
    Ovanligt nog för att vara Familjeliv.
    Vad är ditt problem?
    Den första frågan kan du ställa till medlemmen H, som i första hand är den som hatar på kvinnor. 

Vad är ditt eget problem? 
  • Anonym (Knubbis)
    Anonym (Surgubbe) skrev 2025-06-29 23:12:52 följande:
    Har verkligen ingen aning om vilket mitt problem skulle vara?
    Vill du utveckla?
    Inte mer än att dumma frågor ger dumma frågor tillbaka. 

Jag blir orimligt irriterad på hycklande typer som tycker det är okej när surgubbar kallar kvinnor för "kärringar" men ifrågasätter när kvinnor ger igen med samma medel och kallar gubbslem för vad de är. 
  • Anonym (Knubbis)
    Anonym (Äckliga lukter) skrev 2025-06-30 00:56:40 följande:
    När kvinnor kallar andra kvinnor för kärringar, då är det okej eller?
    Vissa är kärringar, jag förstår precis vad, var det (H)? menar med ett fåtal på forumet. Du vet inte ens om (H) är kvinna eller man, jag tror kvinna.  Har absolut inget med kvinnohat att göra att kalla någon en kärring emellanåt. Först när man lägger till ändelsen -jävel efter kärring eller gubb som det blir nedlåtande.
    Förstör inte en kul tråd genom att låtsas hitta kvinnoförakt här är du snäll.
    Det finns många etablerade ord för män du kan välja utan att vara nedlåtande: gubbe, snubbe, farbror, herre, valp, ungtupp, yngling.
    Gubbslem är en äldre man som är sexuellt överträdande och inget du kan kalla alla män.
    Här var det heller ingen som kallade alla kvinnor för kärringar, utan det menades ett fåtal aggressiva näbbgäddor som även råkar vara kvinnor.

Jag blir orimligt irriterad på drama queens, både kvinnor och män och gubbar och tanter som älskar bråk och konflikter.
    Nej, stämmer inte alls. Både näbbgäddor och kärringar handlar helt klart om att uttrycka sig nedvärderande mot kvinnor. Och inleder man detta hat så får man också räkna med att få smaka sin egen medicin, som det så fint heter. 

Jag har inte låtsats nånting och det är inte jag som förstör tråden utan personen som hatade på kvinnor. 

Håller med dig om det sista. Gubbslem, med dramabehov, som startar gräl och en otrevlig stämning genom att ösa ur sig kvinnohat är väldigt irriterande. 
  • Anonym (Knubbis)

Fanatiska veganer som för smärre psykologiska krig mot allätarna, typ 95 % av jordens befolkning. 

Tänker särskilt på extremistiska unga kvinnor som Tash Petersen och Raffaela Raab, vilka båda står och skriker ljuvliga ord som "mördare" och "psykopater" efter människor som de möter på gatan, bara för att dessa äter en glass typ. 

Den senare är riktigt riktigt läskig, med nåt psykiskt labilt i blicken. Hon borde heta Raffaela Rabiat istället. 

Det mest irriterande med det hela är falskheten hos dessa fåfänga knäppskallar. Att de troligtvis inte alls kämpar för djurens sak utan mer försöker framhäva sig själva, sin egen duktighet, och att plocka edgiga godhetspoäng från sina mindre gapiga veganfränder.

För hade det verkligen handlat om djurens välmående så skulle de inte ha nyttjat en så korkad metod med aggressiv skuldbeläggning gånger tusen. De vet mycket väl att sånt inte funkar alls utan snarare får motsatt effekt.

Nåt som stärker min tes om att det hela bara handlar om narcissism är att dessa två uppmärksamhetsslampiga våp också har varsitt O.F.-konto där de fläker upp sig för allt och alla att se. H*ror i dubbel bemärkelse. 

• Anonym (Knubbis)

Ville lägga till att jag inte har något emot veganer som bete sig och är respektfulla. Följer själv en trevlig svensk tjej på Y.T. vid namn Malin. Uppskattar hennes videor där hon lagar vegansk mat och desserter. 

De militanta sorterna dock, nej tack, då de bara gör en orimligt irriterad med sitt rena hat många gånger. 

• Anonym (Knubbis)
    Anonym (Äckliga lukter) skrev 2025-06-30 07:29:53 följande:
    Så någon som tycker "kärring" är kvinnohat kallar andra kvinnor för horor? Det är verkligen otroligt orimligt.

I övrigt håller jag med om militanta veganer och deras tillvägagångssätt även om jag inte har någon aning om vilka just de här är.
    Skillnaden är att om man säljer sex på O.F. så är man per definition en h*ra. Har inget med nåt kvinnohat att göra. Jag hade reagerat precis likadant om det var två manliga veganextremister som h*rade ut sig på samma sätt. Jag ser ner på frivillig O.F-prostitution, oavsett könet på den som utövar det.
    Så nej, din poäng gick återigen förlorad.

Jag blir orimligt irriterad på folk med gapiga röster. Dålig uppfostran antar jag att det beror på. 
  • Anonym (Knubbis)

Människor som sätter sig jättenära ens egen plats på en nästan folktom buss. Onödigt. Ge folk lite privat utrymme istället. 

• Anonym (Knubbis)

Humblebraggers. Falska människor som försöker få beröm samtidigt som de vill framstå som blyga och ödmjuka. Jag ser rakt igenom deras lömska taktik. 

• Anonym (Knubbis)
    Freddie K skrev 2025-08-14 04:46:37 följande:

Jag blir aldrig orimligt irriterad. Däremot kan jag bli jävligt irriterad på folk som dömer ut mig utan att ens känna mig.

Fast du har hängt här ganska länge och då avspeglas också din personlighet i många av dina inlägg. Man kan då göra en rättvis bedömning av din karaktär.
  • Anonym (Knubbis)
    Freddie K skrev 2025-08-14 05:04:23 följande:
    Jag tycker inte att vissas bedömningar av mig är rättvisa. 
    Tja, att vara självupptagen är ju inte riktigt detsamma som att ha självinsikt så..
  • Anonym (Knubbis)
    Freddie K skrev 2025-08-14 05:07:35 följande:
    Jag kan medge att jag ibland kan vara lite självupptagen, men jag vill gärna tro att jag har lite självinsikt i alla fall.
    Whatever. 
  • Anonym (Knubbis)

Folk som hostar utan att hålla för munnen.

• Anonym (Knubbis)

Folk som luktar häst. 

Svar på tråden Vad blir du orimligt irriterad över?