Vad blir du orimligt irriterad över?
Plastiga fejkkroppar och ansikten. Fult, dålig smak.
Plastiga fejkkroppar och ansikten. Fult, dålig smak.
Någon nämnde pussmun på bilder, selfies i synnerhet. Finner det så larvigt och omoget bara. Varför vill man se ut som ett våp liksom.
Samma med tjejer som bär urringningar där bollarna nästan trillar ut, som sedan klagar på när de får sliskiga närmanden av sliskiga hanar. Vad hade ni väntat er? En slampig klädsel drar till sig slampiga creeps. Det borde inte vara så svårt att räkna ut.
Folk som sjunger för sig själva eller visslar på bussen. Sluta behandla kollektiva färdmedel som era egna vardagsrum.
Autocorrect. Den funktionen borde snarare heta Autofail.
Näbbgäddorna på detta forum. Som alltid ska ha sista ordet och som slingrar sig som ålar då de har fel. Det finns speciellt två här på forumet. De är inte orimligt irriterande, de är bara jävligt irriterande kärringar som älskar att skriva folk på näsan, aldrig kan ha fel och har störda personligheter.
Fanatiska veganer som för smärre psykologiska krig mot allätarna, typ 95 % av jordens befolkning.
Tänker särskilt på extremistiska unga kvinnor som Tash Petersen och Raffaela Raab, vilka båda står och skriker ljuvliga ord som "mördare" och "psykopater" efter människor som de möter på gatan, bara för att dessa äter en glass typ.
Den senare är riktigt riktigt läskig, med nåt psykiskt labilt i blicken. Hon borde heta Raffaela Rabiat istället.
Det mest irriterande med det hela är falskheten hos dessa fåfänga knäppskallar. Att de troligtvis inte alls kämpar för djurens sak utan mer försöker framhäva sig själva, sin egen duktighet, och att plocka edgiga godhetspoäng från sina mindre gapiga veganfränder.
För hade det verkligen handlat om djurens välmående så skulle de inte ha nyttjat en så korkad metod med aggressiv skuldbeläggning gånger tusen. De vet mycket väl att sånt inte funkar alls utan snarare får motsatt effekt.
Nåt som stärker min tes om att det hela bara handlar om narcissism är att dessa två uppmärksamhetsslampiga våp också har varsitt O.F.-konto där de fläker upp sig för allt och alla att se. H*ror i dubbel bemärkelse.
Ville lägga till att jag inte har något emot veganer som bete sig och är respektfulla. Följer själv en trevlig svensk tjej på Y.T. vid namn Malin. Uppskattar hennes videor där hon lagar vegansk mat och desserter.
De militanta sorterna dock, nej tack, då de bara gör en orimligt irriterad med sitt rena hat många gånger.
Människor som sätter sig jättenära ens egen plats på en nästan folktom buss. Onödigt. Ge folk lite privat utrymme istället.
Humblebraggers. Falska människor som försöker få beröm samtidigt som de vill framstå som blyga och ödmjuka. Jag ser rakt igenom deras lömska taktik.
Jag blir aldrig orimligt irriterad. Däremot kan jag bli jävligt irriterad på folk som dömer ut mig utan att ens känna mig.
Folk som hostar utan att hålla för munnen.
Folk som luktar häst.