Jävla svärmor..
Min svärmor är helt j*vla tappad. Hon går över varje gräns vi sätter upp bara för att.
Hon tvingar mig citera vetenskapliga källor på typ allt vi väljer att göra. Hon tror hon är supersmart inklusive sina barn. Jag är ju självfallet inte så smart.
Men när hon själv tycker nånting så är det bara så för hon har minsann fött tre barn.
Hon är passivt-aggressiv, hotfull och snackar skit. Så fort hon inte får som hon vill börjar hon höja rösten för att göra andra rädda. Riktigt sjukt beteende att tro att man kan tvinga andra att göra som en själv vill.
Vi umgås inte så ofta längre och det blir mer sällan. Hon går inte att prata med och försöker kontrollera allt. Men självklart är det ju inte hennes son som är ett problem utan bara jag. Som om hennes son inte kan göra val eller sätta regler i sitt eget hem eller för sitt eget barn.
Jag hade kastat lypsylet och sagt att farmor kan bestämma i sitt egna hem. Där kan väl ungarna leka med alla hennes lyktor tills de är trasiga eller någon gjort sig illa. Så får hon städa och hålla på bäst hon vill. Hemma gäller mamma och pappas regler. Kan farmor inte vara lyhörd för det så kan hon gå hem. Ge henne inga axelklappar heller, blir det fel så får hon stå för det.