Ruvardagar
Har gjort ett nytt FET efter vårt MA i december. Är på ruvardag 3 med blastocyst. Känner mig i stort sett i fin form än så länge.
Är det flera ruvare här inne som vill följas åt?
Har gjort ett nytt FET efter vårt MA i december. Är på ruvardag 3 med blastocyst. Känner mig i stort sett i fin form än så länge.
Är det flera ruvare här inne som vill följas åt?
Ja bara för att jag skrev i tråden så jinxade jag det såklart. Fick precis samtalet att min sista blasto inte klarade upptiningen. Men heja er!
Jag börjar ruva på onsdag om allt går som det ska! Följs gärna åt, även om jag är lite sen
Hej hoppar in här ! Gjorde FET I februari som tyvär slutade i MA.
Imorgon är det dax för en ny insättning och jag blir äntligen ruvare igen med skräckblandad förtjusning 😅 Roligt om vi kan följas åt 🤗
Håller också tummarna, för oss alla! Det är fjärde försöket nu. Hoppets bergochdalbana, am i right? Vad spännande med tjuvtest! Ska försöka hålla mig denna gång faktiskt. Njuta av ovissheten, om det går. Den är värre än väntan mellan gångerna åtminstone. Hade ett missfall i höstas, tidigt. Det hoppas jag vi slipper!
Har du känt något än? Eller vet du hur det brukar kännas?
Fy vad tråkigt Disnerd! Kämpa på
Välkommen in i värmen Jassan!
Min tjuvtestardag slutade i nedtur, kritvita tester på RD6.
Har inte känt av någonting men igårkväll fick jag upp hoppet för det spände i livmodern, precis sådär som det känns när den växer så jag trodde det skulle bli positivt på stickan idag. Är jätteledsen nu. Tror ni det är kört?
Vad jobbigt ttcjuliaa... Hoppet är trots detta inte ute. Vi är med dig till tesdagen och vidare om så önskas! Skönt med ett kvar i frysen också.
Nu är jag också ruvare. Alltid så svårt att veta vad man ska göra nu. Pommes? Rörelse? Vila? Allt på en gång?
Tack! Skönt med lite pepp. Har du nåt tips på sysselsättning? Jag tränar vanligtvis en del men tucler det är läskigt under ruvningen? iaf första veckan.
Vi jobbar mot ett första nu och hoppas så att det går vägen.
När har du testdag Jassan?
Huff, då har ni varit med om en hel del också
Det är så sjukt tufft att hela tiden pendla mellan hopp och förtvivlan, speciellt när det är första man väntar på. Och maaassa hormoner i kroppen på toppen av det hela. Det tar upp så mycket tid, massa tankar och oro.
MEN! Jag är HELT säker på att det tar sig för er denna gången. Har såna gravidvibbar av en anledning så tror det blir positivt för er bägge
"Fördelen" med ett misslyckat syskonförsök är att man inte kan bryta ihop och ligga i sängen och deppa hela dagen. Man har ett litet barn som behöver mat och underhållning. Det är lättare att komma över förlusten när man inte har tid att tänka på det. Och vi har på sett och vis redan nått vårt mål, syskon blir bara en bonus.
Jag är osäker på om sjukhuset vill att vi ska vänta en cykel. De har öppet hela sommaren så när vi rapporterar in resultatet nästa vecka så får vi se vad de säger. Trycker de på grön-knappen så kör vi på med det sista försöket med en gång :)
Igår slutade jag med progesteronet, orkar inte ta hormoner när det är så uppenbart att det inte tagit sig den här gången. Har gått på både cyklogest och duphaston, känner mig som en tickande bomb. Igår kväll höll jag på att explodera när mannen åt chips. Han var så högljudd så jag blev tvungen att fråga om han gjorde det bara för att provocera mig. Stackarn. Men han är en trooper
Hoppas jag får mens snart så vi kan göra en ny återföring innan semestern
Hur mår ni nu?
Grattis till det svaga positiva Jassan, det är ju iallafall inget dåligt.ä tecken. Jag har plussat på RD5 på både både färsk och frysförsök
Åh fattar att du är less på hormonerna då! Då kommer säkert mensen snabbare också. Dom försår nog att man är lite wack ibland, killarna. Jag har som sagt också vart lite bitter.. annars mår jag som vanligt! tror du det är
mest cyklogesten eller dyphastonen som gör dig svängig?
Grattis Jassan!! Gud så härligt Har det sjunkit in än?
När ska ni andra testa?