Ruvardagar
Har gjort ett nytt FET efter vårt MA i december. Är på ruvardag 3 med blastocyst. Känner mig i stort sett i fin form än så länge.
Är det flera ruvare här inne som vill följas åt?
Har gjort ett nytt FET efter vårt MA i december. Är på ruvardag 3 med blastocyst. Känner mig i stort sett i fin form än så länge.
Är det flera ruvare här inne som vill följas åt?
Jag börjar ruva på onsdag om allt går som det ska! Följs gärna åt, även om jag är lite sen
Från och med 12.30 ruvar jag också. Tredje försöket. Försöker vara hoppfull tänker att det ska fästa om.kag är positiv men är samtidigt rädd för att hoppas för mycket. Känslorna är kaos innan man ens börjat 🤣
heja oss!🌷
Ja bara för att jag skrev i tråden så jinxade jag det såklart. Fick precis samtalet att min sista blasto inte klarade upptiningen. Men heja er!
Ja bara för att jag skrev i tråden så jinxade jag det såklart. Fick precis samtalet att min sista blasto inte klarade upptiningen. Men heja er!
Jag börjar ruva på onsdag om allt går som det ska! Följs gärna åt, även om jag är lite sen
Hej hoppar in här ! Gjorde FET I februari som tyvär slutade i MA.
Imorgon är det dax för en ny insättning och jag blir äntligen ruvare igen med skräckblandad förtjusning 😅 Roligt om vi kan följas åt 🤗
Håller också tummarna, för oss alla! Det är fjärde försöket nu. Hoppets bergochdalbana, am i right? Vad spännande med tjuvtest! Ska försöka hålla mig denna gång faktiskt. Njuta av ovissheten, om det går. Den är värre än väntan mellan gångerna åtminstone. Hade ett missfall i höstas, tidigt. Det hoppas jag vi slipper!
Har du känt något än? Eller vet du hur det brukar kännas?
Fy vad tråkigt Disnerd! Kämpa på
Välkommen in i värmen Jassan!
Hej hoppar in här ! Gjorde FET I februari som tyvär slutade i MA.
Imorgon är det dax för en ny insättning och jag blir äntligen ruvare igen med skräckblandad förtjusning 😅 Roligt om vi kan följas åt 🤗
Håller också tummarna, för oss alla! Det är fjärde försöket nu. Hoppets bergochdalbana, am i right? Vad spännande med tjuvtest! Ska försöka hålla mig denna gång faktiskt. Njuta av ovissheten, om det går. Den är värre än väntan mellan gångerna åtminstone. Hade ett missfall i höstas, tidigt. Det hoppas jag vi slipper!
Har du känt något än? Eller vet du hur det brukar kännas?
Fy vad tråkigt Disnerd! Kämpa på
Välkommen in i värmen Jassan!
Upptiningen och återförandet idag gick bra . Nu är jag äntligen ruvare igen av ett 5 dagars blastocyst. Så nu är det dax för dom lååååånga 2 veckorna innan test😅
Lycka till allihopa 🌸
Upptiningen och återförandet idag gick bra . Nu är jag äntligen ruvare igen av ett 5 dagars blastocyst. Så nu är det dax för dom lååååånga 2 veckorna innan test😅
Lycka till allihopa 🌸
Hurra! Jag är snart med dig hoppas jag. Har du planerat nåt för att distrahera dig så att tiden går snabbare?
ttcjuliaa: Jag håller tummarna hårt för dig imorgon I alla fall! Och tänk också att det är tidigt med rd5. Jag plussade först på äl+11 så (rd6 eller 7 översatt till 5-dagars blasto). Då var det suupersvagt.