• ttcjuliaa

Ruvardagar

Har gjort ett nytt FET efter vårt MA i december. Är på ruvardag 3 med blastocyst. Känner mig i stort sett i fin form än så länge.

Är det flera ruvare här inne som vill följas åt? 

• Svar på tråden Ruvardagar
  • Anonym (Väntare)

Jag börjar ruva på onsdag om allt går som det ska! Följs gärna åt, även om jag är lite senGlad

• Disnerd

Från och med 12.30 ruvar jag också. Tredje försöket. Försöker vara hoppfull tänker att det ska fästa om.kag är positiv men är samtidigt rädd för att hoppas för mycket. Känslorna är kaos innan man ens börjat 🤣

heja oss!🌷{#emotions_dlg.flower}

• Disnerd

Ja bara för att jag skrev i tråden så jinxade jag det såklart. Fick precis samtalet att min sista blasto inte klarade upptiningen. Men heja er!

• ttcjuliaa
    Disnerd skrev 2025-06-16 10:37:31 följande:

Ja bara för att jag skrev i tråden så jinxade jag det såklart. Fick precis samtalet att min sista blasto inte klarade upptiningen. Men heja er!

Åh nej! Fy vilken nedtur Rynkar på näsan Hjärta
    Vad tänker ni nu? Ska ni igenom en ny runda med sprutor?
  • ttcjuliaa
    Anonym (Väntare) skrev 2025-06-15 19:48:51 följande:

Jag börjar ruva på onsdag om allt går som det ska! Följs gärna åt, även om jag är lite senGlad

Kul att du vill haka på! Håller tummarna! Är det första försöket? 

Jag tror jag ska tjuvtesta på onsdag, är då på RD6. Har plussat på RD5 i mina två tidigare graviditeter, en som blev en dotter i 2023 och en i vintras som slutade i MA i vecka 9. Men de testerna var väldigt svaga så jag blev inte sådär "Hurra, jag är gravid!", bara hoppfull men osäker Skrattande
  • Jassan123

Hej hoppar in här ! Gjorde FET I februari som tyvär slutade i MA.
    Imorgon är det dax för en ny insättning och jag blir äntligen ruvare igen med skräckblandad förtjusning 😅 Roligt om vi kan följas åt 🤗

• Anonym (Väntare)
    ttcjuliaa skrev 2025-06-16 10:58:20 följande:
    Kul att du vill haka på! Håller tummarna! Är det första försöket? 

Jag tror jag ska tjuvtesta på onsdag, är då på RD6. Har plussat på RD5 i mina två tidigare graviditeter, en som blev en dotter i 2023 och en i vintras som slutade i MA i vecka 9. Men de testerna var väldigt svaga så jag blev inte sådär "Hurra, jag är gravid!", bara hoppfull men osäker Skrattande

Håller också tummarna, för oss alla! Det är fjärde försöket nu. Hoppets bergochdalbana, am i right? Vad spännande med tjuvtest! Ska försöka hålla mig denna gång faktiskt. Njuta av ovissheten, om det går. Den är värre än väntan mellan gångerna åtminstone. Hade ett missfall i höstas, tidigt. Det hoppas jag vi slipper!
    Har du känt något än? Eller vet du hur det brukar kännas?

Fy vad tråkigt Disnerd! Kämpa påHjärta

Välkommen in i värmen Jassan!

• ttcjuliaa
    Jassan123 skrev 2025-06-16 11:30:59 följande:

Hej hoppar in här ! Gjorde FET I februari som tyvär slutade i MA.
    Imorgon är det dax för en ny insättning och jag blir äntligen ruvare igen med skräckblandad förtjusning 😅 Roligt om vi kan följas åt 🤗

Så spännande! Stort lycka till idag! Solig
    Anonym (Väntare) skrev 2025-06-16 12:58:41 följande:

Håller också tummarna, för oss alla! Det är fjärde försöket nu. Hoppets bergochdalbana, am i right? Vad spännande med tjuvtest! Ska försöka hålla mig denna gång faktiskt. Njuta av ovissheten, om det går. Den är värre än väntan mellan gångerna åtminstone. Hade ett missfall i höstas, tidigt. Det hoppas jag vi slipper!
    Har du känt något än? Eller vet du hur det brukar kännas?

Fy vad tråkigt Disnerd! Kämpa påHjärta

Välkommen in i värmen Jassan!

Verkligen begochdalbana! Jag hade både huvudvärk, trötthet och humörsvängningar i mina två tidigare graviditeter. Det är svårt att inte jämföra sig men får en dålig magkänsla nu när jag inte känns någonting alls Obestämd
  • Jassan123

Upptiningen och återförandet idag gick bra . Nu är jag äntligen ruvare igen av ett 5 dagars blastocyst. Så nu är det dax för dom lååååånga 2 veckorna innan test😅 
    Lycka till allihopa 🌸

• Anonym (Väntare)
    Jassan123 skrev 2025-06-17 17:51:03 följande:

Upptiningen och återförandet idag gick bra . Nu är jag äntligen ruvare igen av ett 5 dagars blastocyst. Så nu är det dax för dom lååååånga 2 veckorna innan test😅 
    Lycka till allihopa 🌸

Hurra! Jag är snart med dig hoppas jag. Har du planerat nåt för att distrahera dig så att tiden går snabbare? 

ttcjuliaa: Jag håller tummarna hårt för dig imorgon I alla fall! Och tänk också att det är tidigt med rd5. Jag plussade först på äl+11 så (rd6 eller 7 översatt till 5-dagars blasto). Då var det suupersvagt.

Svar på tråden Ruvardagar