Ålderskillnad
Hej,
Jag är 47 år och det börjar kännas som jag är förtjust i en 19-åring.
Hej,
Jag är 47 år och det börjar kännas som jag är förtjust i en 19-åring.
Skärp dig. Hade det varit min 19-åring du gjort moves på hade du fått åka pling plong taxi till plåster huset. I bästa fall.
Det är hett med en äldre kvinna och yngre man om det var frågan om det.
Jag hoppas verkligen att du förstår att det inte är okej att agera på de känslorna. Låt det förbli en fantasi!
Det är hett med en äldre kvinna och yngre man om det var frågan om det.
Det låter trevligt att bli förtjust i någon så högt upp i åldern. Även om hon är 19 och det är nasty. Jag är lika gammal som dig, också man men det hade vart nice att bli förtjust i någon dam igen...inte en 19åring iofs.
Det behöver inte ens vara besvarat, bara känslan av att vara det. Jag är helt avtrubbad och bitter jag kan bli attraherad fysiskt av kvinnor men inte bli förtjust sådär. Jag saknar den känslan.
Vad är det anmärkningsvärda här? Man kan väl bli förtjust oavsett ålder (så länge det inte är inom pedofilspannet vill säga).
Det låter trevligt att bli förtjust i någon så högt upp i åldern. Även om hon är 19 och det är nasty. Jag är lika gammal som dig, också man men det hade vart nice att bli förtjust i någon dam igen...inte en 19åring iofs.
Det behöver inte ens vara besvarat, bara känslan av att vara det. Jag är helt avtrubbad och bitter jag kan bli attraherad fysiskt av kvinnor men inte bli förtjust sådär. Jag saknar den känslan.
Jag hade släppt de tankarna. En 19-åring är ju knappt vuxen. Jag är jämngammal med dig och det är ju pojkar som åker runt på studentflaken, inte män. Att få det till en fungerande relation låter väldigt svårt.