• Anonym (Hen)

Ålderskillnad

Hej,

Jag är 47 år och det börjar kännas som jag är förtjust i en 19-åring.

• Svar på tråden Ålderskillnad
  • Hen78
    Anonym (Kb) skrev 2025-06-18 14:00:48 följande:
    Det är väl bara fråga om att stycke kött förstår du väl
    Nej, det är det verkligen inte. Hen verkar vara en jättefin person. Skulle aldrig såra personen så.
  • Anonym (Låter trevligt)
    Anonym skrev 2025-06-18 05:21:33 följande:
    Högt upp i åldern?
    47?
    Känns så. Gammal, passe, enda syfte är att jobba, betala skatt, konsumera och dö så snart som möjligt efter pension så att man inte är till besvär. 

Alldeles för gammal för att ha lust och ork att förändra, för ung för att drömma om att slippa stressen. Poänglös,otacksam, ensam och bitter tillvaro. 

Ja, det hade vart trevligt att bli förtjust i någon istället för att som bäst fejka det för att få sex. Som att förmågan att älska har försvunnit.
  • Hen78
    Hej!

Det har växt fram. Hen jobbar som kassör i en stor mataffär precis där jag bor. Först var det bara hej och så. Sen blev det strömavbrott i butiken. Hen jobbade inte då, men jag sprang på hen när hen var på restaurang med en kompis. Då bad jag hen på skoj att lösa strömavbrottet. Då bad hen mig att komma och titta på deras UF-företags produkter. Jag kunde inte för stunden, men kom tillbaka till köpcentrumet igen lite senare. De hade visning där, precis som många andra företag från olika skolor. Jag köpte 2 stycken av produkterna. Efter det började vi prata mer i affären där hen jobbar och vi upptäckte att hen går i skolan där jag är och jobbar då och då. I fredags var jag där och jobbade under hens student och hen blev jätteglad över att se mig. Även om hen vetat det i förväg sedan en tid. Hen kramade mig två gånger och jag råkade pussa hen på kinden. Det bara blev så automatiskt. Sedan dess har jag skickat studentblommor till hen med en vänskaplig text med råd. Hen har inga kontaktuppgifter till mig ännu, så vet ännu inte hur hen reagerat