-
Nej, det är det verkligen inte. Hen verkar vara en jättefin person. Skulle aldrig såra personen så.Anonym (Kb) skrev 2025-06-18 14:00:48 följande:Det är väl bara fråga om att stycke kött förstår du väl -
Hej!
Det har växt fram. Hen jobbar som kassör i en stor mataffär precis där jag bor. Först var det bara hej och så. Sen blev det strömavbrott i butiken. Hen jobbade inte då, men jag sprang på hen när hen var på restaurang med en kompis. Då bad jag hen på skoj att lösa strömavbrottet. Då bad hen mig att komma och titta på deras UF-företags produkter. Jag kunde inte för stunden, men kom tillbaka till köpcentrumet igen lite senare. De hade visning där, precis som många andra företag från olika skolor. Jag köpte 2 stycken av produkterna. Efter det började vi prata mer i affären där hen jobbar och vi upptäckte att hen går i skolan där jag är och jobbar då och då. I fredags var jag där och jobbade under hens student och hen blev jätteglad över att se mig. Även om hen vetat det i förväg sedan en tid. Hen kramade mig två gånger och jag råkade pussa hen på kinden. Det bara blev så automatiskt. Sedan dess har jag skickat studentblommor till hen med en vänskaplig text med råd. Hen har inga kontaktuppgifter till mig ännu, så vet ännu inte hur hen reagerat över blommorna. Dessa fick hen igår.
Jag skriver hen eftersom ena könet döms annorlunda och mycket hårdare än andra när det gäller sådant här. Väldigt tråkigt tycker jag. -
Va? Varför säger du så? Sex ligger inte i fokus när det gäller den här personen.Queen81 skrev 2025-06-18 14:24:13 följande:Det förstår jag. Och det smakar illa.
Jag är väldigt försiktig och snäll. Har inte gjort några närmanden över huvudtaget och inte nämnt sex i någon bemärkelse överhuvudtaget till hen. -