-
Nej, det är det verkligen inte. Hen verkar vara en jättefin person. Skulle aldrig såra personen så.Anonym (Kb) skrev 2025-06-18 14:00:48 följande:Det är väl bara fråga om att stycke kött förstår du väl -
Hej!
Det har växt fram. Hen jobbar som kassör i en stor mataffär precis där jag bor. Först var det bara hej och så. Sen blev det strömavbrott i butiken. Hen jobbade inte då, men jag sprang på hen när hen var på restaurang med en kompis. Då bad jag hen på skoj att lösa strömavbrottet. Då bad hen mig att komma och titta på deras UF-företags produkter. Jag kunde inte för stunden, men kom tillbaka till köpcentrumet igen lite senare. De hade visning där, precis som många andra företag från olika skolor. Jag köpte 2 stycken av produkterna. Efter det började vi prata mer i affären där hen jobbar och vi upptäckte att hen går i skolan där jag är och jobbar då och då. I fredags var jag där och jobbade under hens student och hen blev jätteglad över att se mig. Även om hen vetat det i förväg sedan en tid. Hen kramade mig två gånger och jag råkade pussa hen på kinden. Det bara blev så automatiskt. Sedan dess har jag skickat studentblommor till hen med en vänskaplig text med råd. Hen har inga kontaktuppgifter till mig ännu, så vet ännu inte hur hen reagerat över blommorna. Dessa fick hen igår.
Jag skriver hen eftersom ena könet döms annorlunda och mycket hårdare än andra när det gäller sådant här. Väldigt tråkigt tycker jag. -
Va? Varför säger du så? Sex ligger inte i fokus när det gäller den här personen.Queen81 skrev 2025-06-18 14:24:13 följande:Det förstår jag. Och det smakar illa.
Jag är väldigt försiktig och snäll. Har inte gjort några närmanden över huvudtaget och inte nämnt sex i någon bemärkelse överhuvudtaget till hen. -
Ja, och jag kommer inte göra något åt saken om det inte är helt uppenbart från hennes sida. Jag är tacksam oavsett vilken typ av relation det skulle kunna bli. Då på studenten på skolan ville hon jag skulle vara med på foto med henne och hennes kompis. Hennes kompis jobbar tydligen också i affären. Jag kommer be henne skicka fotot till mig också vid tillfälle.Queen81 skrev 2025-06-18 22:28:47 följande:Han skrev ju precis att det inte handlar om bara sex.
Och jo, givetvis är man tonåring när man är arTON och nitTON. -
Ja, det låter väldigt trevligt. Det var så jag uttryckte mig på kortet till blommorna. Råd utifrån mina erfarenheter. Mentor vore spännande. Som en sugardaddy fast utan att erbjuda pengar haha.Tyra myra skrev 2025-06-18 22:47:56 följande:Varför har vänskap mellan generationerna blivit så ointressant idag.
När jag var ung utvecklade jag och en av mina lärare som följt mig genom livet. Idag skulle man kanske kalla det för mentorskap.
Han var 30 år äldre än vad jag var men jag älskade hans berättelser om vad han varit med om i livet. Han gav mig ingångar i litteraturen, vilket jag är väldigt tacksam för idag. Vad jag gav honom är jag osäker på, men en gång när vi träffades över en kopp kaffe i deras kök så frågade jag hur han hade orkat stå ut med mig i alla år. Han skrattade och svarade, Du fick mig alltid på gott humör och faktiskt har jag alltid känt mig smickrad över att du ville höra vad en gammal gubbe som jag har att säga.
Han är borta sedan många år men än idag kan jag tänka på honom och undra vad han skulle ha tyckt och tänkt om saker och ting.
TS Du kanske kunde tänka dig någonting sådant.
-
Jag får alltid höra att jag ser mycket yngre ut. Det kanske också spelar in. Jag tror inte hon vet hur gammal jag är. Hon har inte frågat.