• Anonym

Ålderskillnad

Anonym (Låter trevligt) skrev 2025-06-17 14:58:06 följande:

Det låter trevligt att bli förtjust i någon så högt upp i åldern. Även om hon är 19 och det är nasty. Jag är lika gammal som dig, också man men det hade vart nice att bli förtjust i någon dam igen...inte en 19åring iofs. 

Det behöver inte ens vara besvarat, bara känslan av att vara det. Jag är helt avtrubbad och bitter jag kan bli attraherad fysiskt av kvinnor men inte bli förtjust sådär. Jag saknar den känslan.

Högt upp i åldern?
    47?
  • Anonym
    Anonym (Lovis) skrev 2025-06-18 06:57:31 följande:

Jag är 20 och min sambo sen två år är 48. Det KAN funka om det är rätt personer som hittar varandra. Är det bara för att det är spännande, förbjudet eller utseende så är det nog rätt kört. Sen råkar min sambo va skitsnygg....Cool
    Min pappa är lika gammal och min pappa är "gubbe". Det är inte min sambo i närheten av. Sen är jag kanske inte som vanliga 20-åringar heller. Småpojkar i min egen ålder är det värsta jag vet. Ville typ spy på varenda kille i min klass på gymnasiet..... eller..... alla killar på gymnasiet.
    Släpp inte det om det är PÅ RIKTIGT!

Det kommer högst sannolikt inte fungera i längden, även om du tror det nu.

Vilken man i 40-årsåldern vill vara ihop med en tonåring... hur gammal var du när ni träffades?

Skulle min son som är 43 komma hem med ett mer eller mindre barn och presentera som sin flickvän så skulle jag allvarligt undra vad om hänt med honom.
    Inte ens min 26-åring skulle ens titta åt en småflicka som dig.
  • Anonym
    Anonym (Kb) skrev 2025-06-18 15:44:05 följande:
    Det är vuxna människor :)
    Knappt... 
  • Anonym
    Anonym (123456) skrev 2025-06-18 16:06:01 följande:
     Det handlar om personligheten framgick det väl i hennes inlägg.

Hur ser din son skillnad på en 20-åring och 26-åring förresten? Det finns tom folk över 30 som får visa leg på systemet och alltså ser ut att kunna vara under 20. Men de skulle han inte titta åt? Din 26-åriga son kanske bara attraheras av folk med tex tydliga rynkor och gråa hår? Han lär vara avvikande i så fall.
    Du får nog läsa det jag skrev en gång till. Tungan ute
  • Anonym
    Anonym (Kb) skrev 2025-06-18 20:28:58 följande:
    vad är ditt problem? Man blir myndig när man är 18. det handlar bara om sex.
    Har inga problem.

Myndig är en sak, vuxen en annan.
  • Anonym
    Anonym (123456) skrev 2025-06-18 20:49:50 följande:
    Ja du skriver ju att han inte skulle se åt de som är 20. Hur vet han hur gamla de är?
    Du har alltså inte läst igen?

Jag skrev om mina TVÅ söner, den ena 43 och den andra 26.
  • Anonym
    Anonym (Kb) skrev 2025-06-19 12:01:57 följande:

Även fast det heter 18-19 ?ton? är man vuxen. Tonåring är 13-17 år

Nej. Alla som slutar på "ton" är tonåringar.
    Det är väl ändå en självklarhet.
  • Anonym
    Hen78 skrev 2025-06-18 23:24:29 följande:

Jag får alltid höra att jag ser mycket yngre ut. Det kanske också spelar in. Jag tror inte hon vet hur gammal jag är. Hon har inte frågat.

Som så många andra här på sajten... *gäsp*
Svar på tråden Ålderskillnad