Inlägg från: Studentpappa |Visa alla inlägg
  • Studentpappa

Var finns de bra männen?

Dom bra är väl i regel upptagna 

Ride it like you stole it
  • Studentpappa
    Anonym (Mats) skrev 2025-06-20 17:25:12 följande:
    Nja, det där är en myt. Titta bara på den där småbarnspappan som våldtog kvinnor till höger och vänster. I den där sekten. Men sådana där religiösa är väl värst. Har sett dig i andra trådar. Och du verkar väldigt självgod. Vilket inte är en speciellt attraktiv egenskap hos många kvinnor. Det är ju tur för er att det finns kvinnor som "nöjer sig" 

Och om upptagna män var så bra. Hur kommer det sig att så många kvinnor blir sönderstressade och utbrända som undersökningar och forskning visar. Finns nog mycket män som lever i relationer som inte är bra. Men där har nog även kvinnor ett större ansvar att kräva en förbättring eller att lämna.  En del kvinnor nöjer sig för lätt. 

Till TS, inga dejting appar. Träffa folk i verkligen istället.
    Don fungerar nämnligen enbart för det syftet du klagar på. Folk som vill ligga och inte ha något seriöst.
    Eller? Länge sen du fick ligga antar jag? 
  • Studentpappa
    Anonym (Amanda) skrev 2025-06-20 17:31:33 följande:
    Han är väldigt jobbigt ja, i trådarna han skriver i. Har noll intresse av män med barn och han verkar väldigt oattraktiv. Han har inte ens suck hos många kvinnor. Men verkar tro att han är någon Guds gåva till kvinnor. Hans fru har det nog inte så lätt med honom lol. Upptagna män är inte per automatik som bästa. Vet inte hur många kvinnor jag hör son klagar på det du nämner.  Själv har jag bara en älskare som jag träffar när jag vill. Helt underbart:) 

Skippa apparna, det är bara oseriöst folk som driver omkring på dessa.  Och för oss som bara just vill ligga och slippa diskbänks realismen.
    Hon är inlåst i källaren och får bara gå till kyrkan på söndagar, sen ska hon tillbaka till spisen.
  • Studentpappa
    Anonym (Sara) skrev 2025-06-21 10:24:31 följande:
    Du bevisar  bara vad personen säger. Även om du försöker vara rolig, så är du det inte. Tur att din fru inte har så stora krav som sagt. Du pratar rätt nedvärderande kvinnor med i dom trådar jag sett.

Så nej, alla upptagna är uppenbarligen inte dom bästa. Det där är något som folk i relationer oftast försöker övertala sig. För vem egentligen? Sig själva kanske? Jag tycker det om något blir ännu mer påklistrat och forcerat. Kanske att det inte är så bra då lol. 

Vad är då motsatsen att  alla människor som inte är i relationer är dåliga människor? Haha. Det om något är skitsnack. 

Till personen som startat tråden. Dejting appar är i princip ute numera.
    Näe precis, det räckte att inte vara harmynt, kort eller att ha barn sedan innan så slog hon till. Jag prickade alla tre så det var en done deal. 
  • Studentpappa
    Anonym (Mats) skrev 2025-06-21 12:56:06 följande:
    Jag antar att begåvning inte var en av dessa. Du motsäger dig själv lite. Precis hon hade alltså inte mer krav än så. 
    Nej, jag spaltade ju upp kraven. Det var väl ändå enkelt att avläsa dom? Snudd på att du också klarat dem.
Svar på tråden Var finns de bra männen?