Inlägg från: Anonym (Because) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Because)

Var finns de bra männen?

Var finns de bra kvinnorna?

Som inte är så ytliga på alla plan? 

• Anonym (Because)
    Core skrev 2025-06-21 13:42:37 följande:
    Det finns mängder av dom. Har ett par kvinnor i min krets som alltid varit ensamma. Oattraktiva, överviktiga etc. De blir bortvalda av samma män som paradoxalt nog beskyller mer åtråvärda kvinnor för att välja för mycket efter utseende, män som inte inser att dom gör exakt samma sak när de här osynliga kvinnorna faktiskt finns där i periferin.

Sluta vara såna jävla hycklare, en bra start om man vill hitta en livspartner 
    Du vvet inte ett skit om mig, och drar alla över en kam. Det jag pratar om handlar inte om utseende, kropp, etcetera. Så du har helt fel, men jag har väl träffat fel kvinnor bara. Jag vet att det finns bra kvinnor, tyvärr är de alla upptagna redan. 
  • Anonym (Because)
    Core skrev 2025-06-21 14:15:07 följande:
    Men du däremot, kan dra alla kvinnor över en kam? Hycklare, som sagt.
    Hycklare som sagt.. Jag har bara frågat vart de är, inte dragit alla över en kam. Jag har trott att många trevliga kvinnor varit den rätte för mig, då de varit djupa och trevliga. Men sen kommer det ytliga fram. Det har varit vackra, överviktiga, inget speciellt utseende till det yttre, men de har haft en vacker insida.. 

Sen kommer något ytligt till försvar,  så ser det oftast ut. 
    Säg vad du vill, du vet inte mitt liv "Core" 
  • Anonym (Because)
    Anonym (Mats) skrev 2025-06-21 15:49:09 följande:
    Fast då är ju inte denna tråden aktuell för dig heller  Vad vill du själv ha sagt? Lol. Du är ju redan upptagen

Så då erkänner du att du alltså tränar för mäns skull som ett ex? Du vet att om du inte tränar och går på gym så kommer inga män vilja ha dig. Köper du massa hudvårdsprodukter med för flera tusen I månaden. Det finns en sorts kvinnor i samhället som är ganska svaga mentalt. Med andra ord så styr män ditt liv. Att vara hälsosam betyder inte automatiskt att man måste träna. Det har mer med kosten att göra faktiskt. 

Även jag som man kan de denna härskarteknik som män kör med. Tror du sköbhetsindustrin och tränings branschen skulle vara så stor hos kvinnor. Om det inte var män som  dikterade villkoren? Tänk lite på det. 
    Precis, och hjärnan blir inte ödmjukare och mindre ytlig av det 
Svar på tråden Var finns de bra männen?